MaybeAgain Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er andregangs. Sist gang startet fødselen m at vannt gikk og jeg fødte 6 t senere i hui og hast. 3 uker før tiden, helt overraskende. Dette er 1 år siden. Nå er det 3 dager til termin. og de siste 3 timene har jeg hatt jevnlige kynnere hvert 9-10 min, men lette tak i korsryggen og. Ikke smertefult, men helt regelmessig. Følt meg litt uggen, frysete og kvalm tidligere i kveld og. Blir litt usikker jeg - trodde nemlig det ville gå like tidlig, fort og lett denne gang som forrige gang, men ALT er jo forskjellig denne gangen. Noen som har noen lignende erfaringer å komme med??
Trulte76 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 har hatt noen kvelder med mange kynnere jeg også. Men har bare vært med det. Men riene kan også begynne slik, så er ikke godt å si
MaybeAgain Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Vi får vel bare avvente og se det ann - barnevakten er ihvertfall pakket og klar til avreise dersom det plutselig skulle begynne å haste... Litt spennende dette... )
MaybeAgain Skrevet 8. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. august 2008 Typisk - det dabbet av når vi gikk og la oss.... Med unntak av et par tak som har vekket meg ile natten, har det vært helt stille.... Så da er det bare å vente videre....
Turtelduen Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg tok akupunktur i går og lå i hele natt med sånne svake rier... Sovnet til slutt da... Men våknet uten noe, bare om jeg stimulerer brystvortene. Sist gang jeg fødte så startet fødselen med at jeg stimulerte brystvortene. Jeg hadde hatt en rie, men så ingenting. Så stimulerte jeg og da kom de regelmessig siden... Så prøv det Uansett så er du nok med på å modne...
C@milla *EMIL* Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Du snakka om at du var kvalm over her, våkna i natt og kjente meg litt uggen jeg også.. har hatt ørlite blodspor i slim idag tidlig.. er det vanlig å bli litt dårlig når det er i gang eller når det nærmer seg? Har hatt endel menssmerter de siste dagene..
MaybeAgain Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Tror det er en del som merker at fødselen nærmer deg med magesjau og oppkast/kvalme. Vet ikke helt - sist gikk liksom vannet og så pang var vi i gang med rier med 4-5 min mellomrom..... Så denne varianten her er helt ny. Kjenner ihvertfall ingenting i dag - bare kynnere som vanlig..... Har slått meg til ro med at vi er veldig nærme...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå