Gå til innhold

I morgen er det bryllup...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Søstra mi, hun som aldri skulle ha unger ( hun har to) og aldri skulle ha noen mann ( hun har en) og i alle fall ikke en mann hun måtte bo sammen med ( de bor i en bitteliten leilighet), og ALDRI SKULLE GIFTE SEG, for ekteskapet er ikke noe annet enn " et falskt spill for galleriet" ... hun skal gifte seg i morgen. Det er koselig og rørende og trygt og flott. Jeg er glad for det og glad for henne. At hun har tatt dette valget må jo bety at hun har det trygt og godt, og det er ingenting jeg ønsker mer for henne enn et forutsigbart og koselig liv! Hurra for brudeparet, det blir fint!

Jeg kjenner at jeg snuser litt på de samme spente følelsene som for snart et år siden. Om ti dager har vi bryllupsdag ha ha ha ha

vår første bryllupsdag, tenk det, og i morgen lager søstra mi sin bryllupsdag, jeg syns det er stas! Litt trist med været må jeg innrømme, men det trenger man jo ikke å snakke om egentlig :-).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente meg litt igjen i din søsters ALDRI uttalelser. Jeg skulle værtfall ikke ha egne barn når det er mange barn som har behov for foreldre, men her sitter jeg da med to prakteksemplarer (sier myrsnipa) av arten som faktisk er mine! Hvit brud styrte jeg unna. (det ble sort)

Det er så fint å overvære en happening der man lover å passe på og være glad i og vise omsorg for hverandre selv om livet kan komme til å butte. Når man gjør det offentlig som en vielse er, så har man forpliktet seg så langt bort som det er mulig å komme og det er kjærlighet det!

Det betyr lykke hvis bruden får litt regn i håret, så da kan jo været bare bli som det blir. Kos dere masse i dag da:o)

Skrevet

Gift blir hun uansett om det regner eller ikke. Heldigvis har en eller annen funnet på den trøsten om regn i håret og lykke...

Bryllup er så fint og rørende og vakkert. Det er vakkert med to mennesker som vil leve sammen og det er fint med bryllupsfest. Kos deg masse!

Skrevet

Vi Bergensere vet sannheten! Det er faktisk ikke flere lykkelige gifte mennesker i Bergen enn det er andre steder.

Håber du husker å ta med lommetørkle, Dritgrei. Det er standardutrustning for ethvert bryllup - og særlig når det er din søster.

Skrevet

Gratulerer med søsterbrud 080808...litt av en dato :))

Håper dere koser dere,regn eller ikke.Bryllup er koselig!

Klem

Skrevet

Så koselig!! Gratulerer med ny svoger og nygift søster :)

Skrevet

Hehe... det er nok en grunn til at "Man aldri skal si aldri" er blitt ett ordtak!

Gratulerer med nygift søster!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...