Gå til innhold

Disse gass ballongene, hva mener dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg grøsser når jeg fikk høre prisen... 99-129 kr. Hjelpes

Husker jeg syntes de var kjempedyre når jeg hadde lyst på sånn, og det er ca 18 år siden, da kostet de kanskje 39 eller 49.

Mine barn får ikke slike ballonger med en slik pris.

Og mange ganger får unger slike balloneger, insisterer på å holde de selv, og mister de...

Så en bekjennt med et barn på 11 mnd i byen i dag, hun måtte bare kjøpe en sånn til ungen, for hun syntes hun bare måtte ha den. Hun har i tillegg en 6 åring og en 12 åring, kan jo hende de ikke ville ha,for de hadde ikke fått, men hvor mye glede har ei ¨på 11 mnd av en gassballong?

Selvfølgelig andre får gjøre hva de vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei det er helt sykt hvor mye slike ballonger koster.. Ett kjøpe press uten like.. Jeg hadde sagt nei til mine barn på 17.mai i år ang kjøp av slike ballonger. Blir jo over 200 kr for noe som er gøy i noen minutter for så at jeg må holde dem resten av dagen, for så å ta dem med hjem og så har vi gasslekkasje i huset i x-antall dager/uker før de er tomme og vi kaster dem. Så jeg sa nei, svak morfar sa ja, så hadde vi det som før..:) Men da var det ikke mine penger..

Slik ballong til en 11 mnd gammel baby er jo bare tull

Skrevet

Her selges det ikke på 17. mai (bor på bygda). Og det er utrolig deilig!! Prisen har jo tatt helt av:/

Skrevet

Og snuppa mi har mer enn nok med en vanlig ballong foreløpig. Hun er år:)

Skrevet

Flåeri.

Vi har "dager" i bygda vår nå, de selger selvfølgelig slike ballonger. Vel, ikke fra mi lommebok, det er sikkert.

Spørs på tanta, da...

Skrevet

Kort varig glede er det også.... de forsvinner jo også så lett til himmels...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...