Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 kjøper dere dyre (det er vel bare de som er vanntette/pustende) dresser og sko til barna?Det stod i skrivet at vi måtte ha robuste klær som tålte litt i og med at dem er ute hver dag. Noen som vet om billige og bra dresser som duger i all slags vær?har ikke all verden å rutte med i høst...
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Prøv på finn.no, der får du kjøpt deg tre godt brukandes dresser for prisen av èn i butikk. Eller kjøp bevernylon fra sparkjøp (199), da har du også råd til å kjøpe ny når den slites ut. Personlig kjøper jeg heller tre billige dresser enn èn som varer like lenge.
Elletuppa Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 hei er ganske uening med hun som har svart over... når dressene blir så billige blir jeg skeptisk til passform, vanntett het osv. Trekker dressene vann veldig fort bare det er litt snø, må barna ha to dresser i friluftsbarnehage dersom de går ut to ganger hver dag. Det gjør de der vi har snuppa. Er selv mye ute hele året, og det å ha gode klær betyr alt.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 er også helt uenig med lisseumme... lille er i naturbarnehage, ute i all slags vær og vind absolutt hele dagen. da er det ikke bra nok med bevernylon altså!!! vi har trolldress og sorel sko. det er dyrt, men aldri opplevd at de har blitt ødelagt i barnehagen enda så røft de leker og klatrer i trærne. dessuten har hun brukt trolldressen sin i 2 sesonger og da synes jeg at jeg begynner å få valutta for pengene! og vi får kjempemye skryt for barnehagetøyet til lille, hun var aldri kald eller våt i hele fjor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå