sydilla Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 da vi skulle spise kake i 4 års dagen til broren i dag sa vår 5 åring: Jeg håper denne kaka smaker bedre en de kakene mamma pleier å bake, for hun kan ikke bake altså! Samme ungen skulle "bestille" til sin 5 års dag i vår: "jeg vil ha muffins jeg, for du er ikke noe flink til å bake kaker du, mamma" kaka var god den - posekake ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå