Gå til innhold

Vi har bestemt oss for å pusse opp badet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad!!!!! gleder meg som en liten unge på julaften. Har ett bad som ble bygget i ca 1982, så kan selv tenke dere farge valget og interiør som ble valgt den gang.. Nå skal det bli lyst lyst lyst og nytt.. Og forhåpentligvis ikke koste så alt for mye!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååå, ble ikke bare litt misunnelig her nå. Vi har heller ikke akkurat et veldig lekkert bad, er helt greit, men veggene er i en slags rosa/aprikos og med en pyntebord øverst på veggen. Men siden vi håper å slippe å bo her så veldig mye lenger så gidder vi ikke legge penger og tid i et nytt bad.

Vi har bestemt oss for å begynne å gå på visninger vi, selv om drømmen fortsatt er å bygge eget hus.....

Skrevet

Ja vi har arvet gammel hus, og snart gjort alt til vårt og nytt. Har isolert det, lagt nye gulv noen steder, malt, nye vegger og tapet inni. Nye vinduer og forandret veldig. Men badet, som da var det nyeste, står jo ikke i stil med resten nå. Og er gammelt og veldig slitt.. Og er mørke brune skap som er slitt og stygge, grønn, brun beige farget vegg. "flott" lampe i taket, og do som da for sikkerhetskyld har sprukket.. Så vi føler det er langt over streken.. Uansett hvor rent det er der, så får jeg det ikke koselig eller innbydende om jeg kan kalle ett bad det..

åja..ps gulvet er grønt belegg....

Skrevet

Oj, hehe...plutselig hørtes mitt rosa/aprikose bad veldig lekkert og innbydene ut. ;o)

Lykke til med oppussingen. :o)

Skrevet

det blir sikkert gøy...

Lykke til:)))

Skrevet

Vi har 2 ganske ny oppussa bad ,pussa det ene opp da vi kjøpte huset for akkurat 4 år siden. Det badet som var var fra huset var nytt i 1978. Grønnt og "fint" var toalettet og vasken. Med orange blomstret tapet på veggene. "Nyydlig".

Det andre badet pusset vi opp i fjord sommer. Har tatt det litt i rykk og napp, så baderoms innredninga fikk vi tidligere i sommer.

Det neste som står for tur er kjøkkenet.

Skrevet

Ja er gøy å pusse opp!! Nå idag har vi vært og sett på baderoms innredning. Og sett litt hvordan vi vil ha det.. Jeg vil ikke fylle det opp med alt for masse møbler.. vil ha en enkel og ren stil. veldig lyst da. Men må kikke litt. Men han vi snakket med sa at vi måtte regne med at til sammen tok det 1,5 mnd ca fra vi begynte til alt var ferdig.. Og det er akkurat to mnd til k.snitt så vi må bare sette i gang. Dette skal være ferdig før babyen kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...