Mamsen og lillegutt Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Det er helt grusomt..... vil ikke ha noe. når jeg spiser noe,så spiser jeg liten. For det var jo ikke noe godt. Er alltid skrubb sulten..... Gleder meg til matlysten kommer tilbake. For egentlig elsker jeg mat:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 ingen som har det sånn??
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Akkurat som å høre meg! Jeg kjenner sult følelsen heeele tiden,og kaster ofte resten av maten for d ikke frister eller er godt... Jeg pleier ikke å være slik. Har problemer m å finne pålegg til knekkebrød/brød og til å finne på middagsmat om dagen... Men er samtidig skrubbsulten... Så rart;)
Mamsen og lillegutt Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Kanskje vi er gravide:) hehe.... Nei vet ikke om det har med været å gjøre eller hva.... irriterende er det ihvertfall.... kaster mye mat for tiden.... Og hvis jeg spiser litt fort når jeg er så sulten,så kaster jeg opp. og da har jeg ihvertfall ikke lyst på mat etterpå. (altså jeg kaster ikke opp med vilje)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Hmmm,jeg er ikke gravid akkurat:) Men vet ikke hvorfor d er slikt... Og søtsaker mistet jeg ikke lysten på,,irriterende!!=)
Gjest Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Jaa! Også er jeg så sinnsykt kvalm visst jeg ikke spiser, hvertfall på morningen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå