*Babyønske* Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hei hei.... Jeg har hatt min første dag med pergo i dag... Har egentlig fått utskrevet dobbel kur, men har valgt å ta en enkel... Noen andre som har begynt i dag eller dagene som kommer??? Så kan vi kansje snakke litt fremover.. ) Kjempe spennende dette.... Masse lykke til.. Klem
Anja83 Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har tatt trippel pergokur for noen dager siden. Er på syklusdag 16 nå, og har hatt positiv el-test 4 (!) dager på rad. Håper virkelig det går denne gangen altså. Leeeeeei av den lange ventetiden. Ønsker deg masse lykke til!! Håper det klaffer for deg også. :-)
*Babyønske* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Åååå så spennende ) Trippel kur, har du hatt mye bivirkninger...?? Prøvd lenge?? Vi er i vår 8pp no...Håper virkelig spiren sitter snart ) For oss begge...
Anja83 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Har ikke hatt noen bivirkninger i det hele tatt. Men det skal samtidig nevnes at jeg tok valium en gang pga tannlegeskrekk, og merka ingen virkning av det heller. Hahaha.. Så er nok immun mot piller generelt. :-) Vi har prøvd i snart et og et halvt år. Har ikke hatt el på like lang tid, så dette er første gangen nå at jeg får el. :-) Har dere noen barn fra før? Jeg har ei jente på 7 år fra tidligere forhold. Håper at jeg og samboeren kan gi henne en lillesøster eller lillebror nå. :-)
*Babyønske* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Nei, vi har ikke barn fra før... Derfor jeg blir litt engstelig for at jeg ikke kan få barn... Men 8 pp er jo egentlig ikke så mye, så jeg kan jo ikke gi helt opp enda ) Vi skal ha mye sex denne mnd og håpe på det beste ) hihii Du må ha masse lykke til, så må vi holde kontakten her..Spennende...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå