Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når bør en slutte å svømme i svømmehall. Har bekkenløsning og får ikke bevegd meg nok, har så lyst til å svømme. Men så synes jeg det er ekkelt med tanke på ofentlig bad ( svangerskaps tanker) folk som ikke dusjer seg før de går i basenget og slikt ( skolebarn spes.) Hva om tappen skulle forsvinne og livmorhalsen åpner seg, fare for infeksjon.

Er 31 +3 uker.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg ikke du skal tenke på;) er bare å svømme i svømmehall! selv om noen ikke dusjer og sånt før de går i bassenget så er jo vannet tilført midler som dreper slike bakterier. men selvfølgelig.. om alle akulle latt være å dusje før de hoppet uti og tisset i vannet så ville det nok blitt et problem. men regner med at i offentlige basseng så er de nøye med å skjekke vannet for bakterier og rense når det er nødvendig. det er utrolig viktig når det er så mange som bader på samme sted så tror nok det er heeelt trygt å plaske litt rundt i offentlige basseng;)

man kan svømme i svømmehall omtrent helt til vannet går. slimproppen er det vanskelig å regne ut når går eller har gått, jeg så aldri noe til min, så det må man egentlig bare se bort i fra. er vel egentlig ingen stor infeksjonsfare så lenge vannet ikke har gått. merker du derimot at slimproppen går så kan du jo bare avslutte svømmingen;)

jeg hadde svømt og kost meg så lenge som overhodet mulig jeg!! er veldig godt for kroppen og spesielt for deg med BL.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...