Gå til innhold

hvor mange timer er barnet ditt i barnehagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når leverer og henter dere og hvor gammel er barnet/barna? Tror vår lille på 16 mnd må være der ca 8 - 8,5 time og jeg har så dårlig samvittighet for det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen. Hun er 21 mnd. Vil til høsten være i park 4 timer 3-4 dager i uken, tenker jeg.

Skrevet

Ca 8 timer, men torsdag og fredag er de der i 5 timer, siden jeg begynner litt senere på jobb de dagene..

De storkoser seg virkelig, så jeg har ikke så dårlig samvittighet:) Så vidt de rekker og si hadet til meg når jeg leverer dem, så jeg vet at de koser seg der, og gleder seg til og dra dit.

Tar igjen kosen når jeg henter de, og frem til de legger seg. Da verdsetter jeg den tiden, og dropper alt og alle:P Trening, venner, og div kan vente til ungene sover..

Skrevet

Snuppa er i bhg fra 0745 til 1615 ca hver dag. Så lenge jeg må levere og hente, må det bli slik. Jeg jobber fra 0800 til 1600. Gubben pendler til Oslo, han reiser tidlig og kommer hjem omtrent likt med oss.

Skrevet

Eldste er fra 9:30-14-16 hver dag

Mellomste har nettopp begynt, og har 3 dager i uka.

Blir jo å levere å hente de samtidig. Jeg er i permisjon med minste, så kan ha de der hvor kort/lenge det passer =)

Skrevet

2,5 år er der fra 0730 til 1630. sånn er det når jeg er alene og er den eneste som kan levere og hente og har full 8-16 jobb......

MEN, har ikke dårlig samvittighet - han stortrives og personalet er bare helt supert!

Skrevet

max 7 timer. Har i tillegg fri en dag i uka. 2 barn, 2,5 og 5 år.

Skrevet

De dagene jeg jobber er de der i 8,5 time. (har 1 time kjøring totalt og jobber 7,5 timer)

Når jeg har fri er de der 4-max 5 timer.....(men lillebror har bare 3 dager plass)

Skrevet

Gutten vår er i bhg fra 09 til 15:30 sånn ca. Når jeg er ferdig med permisjonen vil det bli lengre dager på han igjen dessverre. Da vil det nok bli ca 07:30 til litt over kl 16.

Skrevet

Leverer 3 åringen halv ni på morran og henter fire på ettermiddagen.

Det blir vel 7 1/2 time :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...