lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 har prøvd å gi han 1 og 1 små biter, dele den i 4, osv. nå vil han ikke ha i små biter hvis noen ved siden av han spiser en hel skive. da skal han ha den hele. nå skal han begynne i barnehagen, hva er mest praktiskt tro? skal jeg sende med halve skiver eller? deler de der? hvis han sitter med for mye foran seg dytter han enten alt i munnen eller bare griser... tror dere de tar hensyn til det i barnehagen? de hjelper han vel? han blir vel ikke sittende å søle litt alene og så er det usikkert om han har fått i seg noe særlig?
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Snuppa her skal helst ha halve skiver... Ikke busser .. hehe....Jeg sender med henne halve skiver eller klappasammen skiver..
Blåmandag¤ Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Vi følger med på dem i barnehagen, hehe. Noen har skiva delt i to, noen i fire, og noen i bittesmå terninger. Min 1-åring får som regel skiva delt i fire, og bare en bit om gangen. Ellers går alt i munnen på en gang, og det kommer bare ut igjen..
lengter daler ned i skjul... Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 hehe, ja regner vel med at de følger med. ble bare litt nervøs hønemor nå når det nærmer seg barnehage start. hehe!
Blue Lady Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Jeg deler opp enskive i små biter på ca 2 x 2 cm, så spiser hun. Jeg gir henne også av og til en halv skive i slengen, uten å kutte den opp, men da _kan_ det hende hun ender opp med å spise det myke først, for så å stappe hele skorpen i munnen etterpå.. dermed kommer den og resten av skiva i retur...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå