Gå til innhold

Skuvseng ønskes kjøpt:0))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg en god gammeldags skuvseng. Gjerne brukt. Noen som har en å selge eller har tips på hvor jeg kan finne en...

Alle svar mottas med takk:o))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på skuvseng for barn eller voksne? Jeg kan kanskje-kanskje hjelpe deg...

Hvor i landet bor du forresten?

Skrevet

Eg har til vaksne. Kan regulerast i breidda. Frå 75 cm til 120 cm. Er i trekvit. Kjøpte den i år 2000 for 3.500 kr på Skeidar. Eg bur i Oslo.

Skrevet

Hei på dere.

Jeg tenker på en barneseng, istede for sprinkelseng. Har funnet et par på finn, men de var desverre solgt allerede.

Håper på hjelp:0)))

Skrevet

Jeg bor forresten i Horten

Skrevet

Jeg TROR vi har ei skuvseng for barn stående på et loft et sted. Jeg innbiller meg at den kan reguleres i lengden. Ganske gammel, men vet ikke hvor gammel. Tror den er malt i en gyselig farge, men hvis man luter den blir den nok kjempe fin:)

Jeg kan sjekke det opp i helga hvis du er interessert..

Mulig det er litt vanskelig med frakt da? Horten og Trondheim er litt langt kanskje?

Skrevet

er det ingen bruktbutikker der du bor? Her har jeg sett skuvsenger på bruktbutikk flere ganger. men jeg slipper å leite etter det da. Lillemann skal få bruke min skuvseng når han blir litt større. syns enda det er tryggest med sprinkelseng. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...