*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har hatt mange turer med rier og det ene og det andre i noen uker nå. Hadde rier hele natten og formiddagen og ved to tiden i ettermiddag så gikk vannet(eller rettere sagt deler av det) så har det ikke skjedd noe mer klokken fem imorgen ettermiddag så setter de det nok igang. Gleder meg fælt til å treffe veslejenta vår, hun vil vel komme ca 4 1/2 uke før termin.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Spennede! Jeg fikk en 5 uker før termin, det gikk fint, litt liten og gulsott, og ammetull i starten, men alt vel! Masse lyke til:-)
Dibberinnen Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Så spennende da, lykke til med forestående fødsel! Krysser fingrene for at alt går fint selv om hun blir født såpass mye for tidlig:-)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Tusen takk jenter=) Gleder meg til å bli ferdig med dette, så mye tull som det har vært de siste ukene.
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Så gøy, bare venter på knøttet vårt jeg å.. Har temin noen dager før seg:)
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Lykke til, til deg og=) Håper dere får treffe knøttet snart dere og. Bor i Akershus der og ser jeg=) Bor på Kløfta
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Yes, bor på Dal i Eidsvoll.. Verdens navle.. Hahaha...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2008 Hehehe, har dere ikke en togstasjon da;-P
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #10 Skrevet 7. august 2008 Tusen takk=)
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Haha joda vi er heldige sånn... haha... Dere har jo romeriks senteret... Hihi...
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2008 Forfatter #12 Skrevet 7. august 2008 Ja ikke sant=) Skikkelige verdensmonopoler vi bor i;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå