Gå til innhold

Da blir det nok snart baby på meg=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hat hatt mange turer med rier og det ene og det andre i noen uker nå. Hadde rier hele natten og formiddagen og ved to tiden i ettermiddag så gikk vannet(eller rettere sagt deler av det) så har det ikke skjedd noe mer klokken fem imorgen ettermiddag så setter de det nok igang.

Gleder meg fælt til å treffe veslejenta vår, hun vil vel komme ca 4 1/2 uke før termin.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi så spennende du får ha lykke til. Håper nesten du får rier nå da.

Setter de deg i gang allerede i morgen ettermiddag? Tenkte de ville la snuppa få enda et døgn i magen

Lykke til håper det blir en flott fødsel

Skrevet

Lykke til!

Skrevet

Blir mest sansynlig satt igang imorgen ettermiddag ja, da har det jo tross alt gått litt over et døgn siden vannet gikk. Men vi får bare se, håper det starter greit av seg selv

Skrevet

Tusen takk=)

Skrevet

Åh så spennende!:) Masse lykke til og hold oss oppdaterte:)

Skrevet

Tusen takk=) Kommer med oppdateringer

Skrevet

Lykke til med fødselen!!

Skrevet

Tusen takk

Skrevet

Vet det er praksis å vente mellom 48 timer og noen steder 72 timer etter at vannet har gått.

Jeg ble lagt inn når vannet gikk og siden de skulle vente 48 timer så rakk jeg heldigvis å komme igang av meg selv (etter 41 timer)

De sier jo at det ofte går lettere når man kommer i gang selv enn om man blir satt igang.

De sa ritignok at de ikke trodde jeg skulle "klare " det selv, men jeg var så heldig at jeg gjorde det

Lykke til blir i alle fall snart baby på deg:)

Skrevet

kan få en 08.08.08 baby du da :)

Spennende da.

Sitter her på 3 kvelden med masse kynnere. Strammer seg hele tiden. Jeg har 3 uker igjenn, så er vel litt tidlig å håpe på noe fødsel nå :)

Skrevet

Så spennende:o)

Men hva mener du med deler av vannet? Hvor mye er ca det?

Lykke til med alt:o)

Skrevet

Oj oj, så spennende! Da blir det ikke ABC på deg allikevel da Blueberrypai!

Du får holde oss oppdaterte! Du bilr vel nr 2 i septemberklubben som føder du da:-D

Masse lykke til! Gleder meg til å høre hvordan det har gått!

Skrevet

Tusen takk for lykkønskninger=)

For dere som lurte, det er bare deler av vannet som har gått for at hun ligger så langt ned i bekkenet at hun tetter til. Det var ikke mye som gikk, ca 1-2 dl og de vet at det har gått for at de så at det var hull på fosterhinnene.

Vet at de gjerne venter opptil 3 døgn før de gjør noe, men det høres foreløpig ut på dem at de gjerne vil sette det igang i ettermiddag med tanke på alt jeg har vært gjennom de siste ukene. Men elndelig avgjørelse tar de vel i femtiden i ettermiddag=)

Blir ikke noe ABC på meg nei mamma73(var det riktig?) men nå er jeg egentlig klar for å få ut babyen så som de siste ukene har vært.

Skrevet

en venninne av meg fikk heller ikke føde på ABC av samme årsak, men fikk likevel bo der ettepå.

Lykke til!

Skrevet

Blir nok 'bare' hotellet på meg, men det blir nok litt det samme, ABC ligger jo på hotellet=)

Skrevet

Igjen lykke til Blueberrypai, det viktigste nå er å få ut babyen så dere får det best mulig begge to:-)

Skrevet

Ikke sant=) Kjenner jeg begynner å bli i skikkelig dårlig form, vet ikke hva det er. Kanskje kroppen min jobber uten at jeg merker så mye til det.

Skal oppdatere dere når jeg vet mer eller jenta har kommet=) Gleder meg sån til å bruke de bittesmå nydelige klærna hennes som jeg har pakket i bagen=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...