MammaJuni07 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Beste barnevogn som sovevogn i bhg er ???
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Aner ikke men vi har en Basson Roma stående i bhg... Romslig i alle fall... Og stødig:)
ApriIbaby Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Ihvertfall ikke en trehjuing - velter lett
Blåmandag¤ Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 De vognene som har veltet hos oss er Emmaljunga og Simo. Med fire hjul. Jeg synes Teutonia Mistral er en fin sovevogn.
brooklyn Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 det de er vant til å sove i. Han sover nå i en paraplytrille:))) Lillebror har fått vognen, og storebror fikk trillen med i bhg. Den kan slåes ned i ryggen, men han insisterer på å sove sittende...(det gjorde han i sportsvognen fra simo også...)
MammaJuni07 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 7. august 2008 Er dette en utgått modell eller er det samme som simo sport 730 ?? (vært og sett på nettsidene til simo.no...)
Djoolia 07+08+12 Skrevet 7. august 2008 #9 Skrevet 7. august 2008 Det er en utgått modell dessverre. Ser de selges på finn.
Gjest Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Jeg har en Basson-sportsvogn som vesla har brukt til sovevogn som jeg skal kvitte meg med billig.Den er romslig,med fottrekk og myggnetting.4 hjul. Litt flekker i sittedelen men ellers er den veldig grei. Vendbart håndtak som du bare vipper over for å snu retning. Hun har sluttet å sove på dagen,derfor skal jeg selge den .400,-
St.Sunniva Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Jeg har en Simo både i barnehagen og hjemme, og de er supre sovevogner. Jeg tror jeg betalte 800 for den jeg kjøpte for å ha i barnehagen. Men kan faktisk si at ingen av mine noen gang har veltet....de er ganske tunge, og vesla har klatret inn og ut av de MANGE ganger (selv om hun ikke får lov)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå