Gå til innhold

Flinke meg.. vasker vinduer!! ;)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får folk i morra.. så nå har jeg gjort rent hele huset.. og nå tar jeg noen vinduer.. ikke alle.. men de som er verst ;) Tok noen av de for ikke så lenge siden..;)

 

Veldig flink syns jeg selv! hehe ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er. Håper på at dette kan ha gitt meg inspirasjon til å hvertfall ta et par vinduer i morgen. Har en jente som elsker å stå å slå på vinduene så enkelte av dem er rimelig skitne hverfall, får besøk på lørdag og det hjelper jo med litt inspirasjon det også....

Skrevet

ja, hjelper litt som motivasjon det;) irriterte meg grønn over verandadørene.. og spisestua står rett ved de.. så da kunne man ikke unngått å sett hvor skitne de var.. hehe;)

Også er det jo egentlig helt greit å vaske vinduer.. bare tiltak å komme igang ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...