Gjest Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Får folk i morra.. så nå har jeg gjort rent hele huset.. og nå tar jeg noen vinduer.. ikke alle.. men de som er verst Tok noen av de for ikke så lenge siden.. Veldig flink syns jeg selv! hehe
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Så flink du er. Håper på at dette kan ha gitt meg inspirasjon til å hvertfall ta et par vinduer i morgen. Har en jente som elsker å stå å slå på vinduene så enkelte av dem er rimelig skitne hverfall, får besøk på lørdag og det hjelper jo med litt inspirasjon det også....
Gjest Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 ja, hjelper litt som motivasjon det;) irriterte meg grønn over verandadørene.. og spisestua står rett ved de.. så da kunne man ikke unngått å sett hvor skitne de var.. hehe;) Også er det jo egentlig helt greit å vaske vinduer.. bare tiltak å komme igang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå