Spanskeflua Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 14-åringen var på NC i forrige uke. De spilte så det hylte etter, vant de tre innledende kampene. GIkk videre til A-sluttspillet som gruppevinner. I 32-dels finalen ble det 0-0 etter ekstraomganger. Da ble det avgjort på myntkast, og vårt lag TAPTE!!!!!!! Utrolig surt å tape på myntkast, og ikke på ferdigheter!! Men etter bare en liten stund tok guttene det med et smil, og koste seg resten av tiden der nede=) Gode tapere ihvertfall, med en opplevelse for livet=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå