Gå til innhold

Norway Cup...litt sent ute...hehe=)


Anbefalte innlegg

Skrevet

14-åringen var på NC i forrige uke. De spilte så det hylte etter, vant de tre innledende kampene. GIkk videre til A-sluttspillet som gruppevinner. I 32-dels finalen ble det 0-0 etter ekstraomganger. Da ble det avgjort på myntkast, og vårt lag TAPTE!!!!!!! Utrolig surt å tape på myntkast, og ikke på ferdigheter!! Men etter bare en liten stund tok guttene det med et smil, og koste seg resten av tiden der nede=) Gode tapere ihvertfall, med en opplevelse for livet=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...