ApriIbaby Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 ..eller annen farge? Hva skal jeg velge og hvorfor? Vet i hvertfall jeg skal ha stooooor -er til nyhuset
ApriIbaby Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg har problemer med å mene noe om dette og skjønner det gjelder fler her :-/
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 hvit eller svart.. kommer ann på fargen på huset... Kan mene litt for seg jeg.. hehe
ApriIbaby Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Finnes de i svart også? Ikke så dumt...Huset er hvitt om det skulle bety noe
Gjest snuppelille Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Tja - hva har naboene? Henger kassen din på samme stativ? I så fall er det kanskje greit å ikke skille seg ut så mye? Ellers synes jeg kanskje i utgangspunktet at hvitt er en god del penere enn grønn. Grønt er jo ikke spesielt pent, men det ser kanskje mindre glorete og mer naturlig ut? Gudene må vite - spør postmannen hva han synes! :-)
Shabby Cheap Chic Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Da passer både hvit og svart... Velg den fargen du liker best du:)
ApriIbaby Skrevet 7. august 2008 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2008 Valget har nå falt på en sort fra Clas Olsson til 169 kr (i stedet for 4-500 på Jernia)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå