Gå til innhold

Hvit eller grønn postkasse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

..eller annen farge?

Hva skal jeg velge og hvorfor?

 

Vet i hvertfall jeg skal ha stooooor

 

-er til nyhuset :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har problemer med å mene noe om dette og skjønner det gjelder fler her :-/

Skrevet

hvit eller svart.. kommer ann på fargen på huset... Kan mene litt for seg jeg.. hehe

 

 

Skrevet

svart :)

Skrevet

Finnes de i svart også? Ikke så dumt...Huset er hvitt om det skulle bety noe

Gjest snuppelille
Skrevet

Tja - hva har naboene? Henger kassen din på samme stativ? I så fall er det kanskje greit å ikke skille seg ut så mye?

 

Ellers synes jeg kanskje i utgangspunktet at hvitt er en god del penere enn grønn. Grønt er jo ikke spesielt pent, men det ser kanskje mindre glorete og mer naturlig ut?

 

Gudene må vite - spør postmannen hva han synes! :-)

Skrevet

Da passer både hvit og svart... Velg den fargen du liker best du:)

Skrevet

Valget har nå falt på en sort fra Clas Olsson til 169 kr (i stedet for 4-500 på Jernia)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...