Gå til innhold

Spiral - kjenner man virkelig ikke at den er der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg er det litt uforståelig at man ikke kjenner den, det er jo noe inne kroppen som ikke er ment å være der? Og er det ikke noe med noen tråder og sånn også? Hvordan er det å bruke tampong samtidig med spiral da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner ingenting

Ikke til vanlig, ikke når jeg bruker tampong og ikke når jeg har sex ;)

Skrevet

Jeg kjenner ingenting til den, og sånn skal det være, sa gynekologen til meg her om dagen:)

Du har ikke så mange nerver inne i livmoren, da. Heller ikke i skjeden.

Jeg bruker ikke tampong, av den enkle grunn at jeg ikke har mensen med hormonspiralen:) Så det vet jeg lite om.

Skrevet

Jeg kjenner heller ingenting.. har heller ikke mensen p.g.a hormonspiral! Fantastisk

Skrevet

Nei signerer det. Kjenner ingenting. Ikke med tampong. Ikke under sex.

Hadde kobbersoiral i 5 år, fantastisk. Kroppen normaliserte seg etter 7 år med ppiller(som jeg tålte dårlig) med syklus og ikke minst hormoner. Ble meg selv igjen.

Skrevet

Hadde kobberspiral et års tid. Og den kjente jeg!! Hadde menslignende smerter i rygg og mage nesten daglig, veldig plagsomt. Hadde ekstreme mensblødninger og smerter under mensen også. Måtte bruke de største tampongene og nattbind samtidig, og likevel skifte hver time, selv da fløt blodet nesten over... Kunne sitte på do og det bare rant og rant. Mensen ble verre og verre for hver måned, og til slutt ble hele spiralen utstøtt av seg selv i det jeg skulle nappe ut en sånn super size tampong midt under mensen.

Gubben mente også han av og til kunne kjenne trådene, men ikke alltid. Tror derfor ikke spiralen var et problem for han.

Skal prøve hormonspiralen etter denne fødselen, og håper den funker bedre på blødningene mine.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...