Gå til innhold

Hvor er dere??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hjemme alene ikveld, gubben er på Øya...

-Trassetrollet? hvordan gikk det idag?

-Doffine- kom du deg hjem, din ulykkesFUGL?

-Chicka, bare puler du om dagen nå, eller??

-Turbotrollet- hvordan går det egentlig med prøvingen??

-Made in Bed- prøv å være LITT tålmodig a!!

- Trultemora- du hører til HER

- AndreVonDrei- PÅ plass. Trenger humoren din BIG TIME!

-Zethaline- kankke være på ferie ennå?

-Bobobaby- kan ikke bare skryte over å være her for så å bli borte??

-Hockey- du bør skjerpe tilstedeværelsen din. Missing missing SOS

-Pia med mange tegn og spire :s- du skylder meg innspill

-Dumle: digg å debattere med deg, vi må fortsette der vi slapp!

SOVER DERE ELLER??? INGEN NEVNT INGEN GLEMT

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og jeg som "klagde" min nød fordi jeg fikk mensen i stedet for eggløsning etter å ha sluttet på prevensjon.. Jeg skulle hatt bank!!!

*dunkerHARDTiveggen*

Skrevet

Bare i dag så har jeg gjort følgende...

Advokat klokken 0900.. og tørte å kjøre i oslo sentrum.. den er jeg stolt av!!!

Så var det fysio klokken 1020, juling og masse aua....

Så hjem... rydde litt.. å spise en brødskive mens jeg sitter i telefone med sambo..

Så nytt forsøk på å spise rolig den andre skiven... men da ringer mamma;)) Hun skulle på amøbler og jeg skulle møte henne der ca etter 30 min da vi la på..

Så må jeg ringe megler, for vi skal på visning igjen... på mandag.. Måtte avtale med megler på denne visningen...

Så måtte jeg da ringe sambo igjen... fortelle om avtalen med megler..

Så måtte jeg rett å slett på do... og trippa med føttene i dårlig tid for å blir fort ferdig.

Så avgårde til amøbler...klokken er da 1215

Hjemme igjen 1315

rekker å sitte i ti min med mamma som ble med meg hjem....

1345 skal jeg dra, for da skal jeg på akupungtur på bekkestua.. Og ikke kjent der så måtte beregne god tid.

ferdig på bekkestua klokken 1645(venninne var med, hu skulle også ha nåler), og kjører hjemover...

Da er det ulykke på E18, og KØØØØØØØØØØØØ.

Ei venninne tok da begge hundene i går, og ringer å klager å vil jeg ska hente den gjerne på to min... og er da sur for at jeg er i bilkø..

Hjemme klokken 1800,

Koker pølser til mat, er jo utsultet....

Sambo henter hundene

klokken 1900 drar jeg til lillestrøm med mamma....

handler på obs og blir med mamma hjem på en kaffe og kom hjem NÅ....

Og dette er bare IDAG......vsånn har hele uken vært... takk faen for spania om noen dager;))

Skrevet

VENNINNE som er sur???

Hvem pokker er det?!? hehe

Skrevet

Hu som driver med M K. Var hu som maste om å ha mine hunder.... ikke jeg som ba om det.... Jeg var så sint at jeg faktisk eksploderte... Hun var forferdelig klar over at jeg hadde fullpakket dag... hadde jeg sett hu der å da, da hadde jeg klappa til henne.....

Skrevet

jøss, det må da gå an å ha litt takhøyde for sånne ting..

Nå har jeg erta på meg rått og røti på anonym.. Så nå må jeg legge meg. Er ikke så anonym, da- det er derfor jeg erter :P

Snakkes imorgen, nei.. Jo kanskje?? VI skal på båttur i Oslofjorden med en 65 fot'er!! DIGG ALTSÅ! så digg at jeg driter i regn, De har jo mer i båten enn vi har i huset omtrent!!

Skrevet

Kos deg på båttur;))))))))))))))) Jeg er alene i helga å må vaske masse klær og ta fram klær til ferie... legge fram det vi skal ha med. Må ha god tid til pakking.... Så i helga skal jeg kose meg, og kun være ute med hundene mine, ellers ikke gjøre en dritt;))

Foruten pakking å husarbeid da;))

Skrevet

Japp ;)

Det er neste fredag... I hele dag har jeg vært skikkelig kvalm, etter jeg gikk av nattevakt slet jeg med å få ned frokosten.. Var like kvalm når jeg våkna. Skikkelig vondt i lysken, men det er nok mest etter en LAAANG ridetur i går..

Og gravid er jeg umulig, for jeg går jo fortsatt på pilla....

Skrevet

Hei JAPP,eller god morgen eller nokke;-)Håper dere får en knall båt tur,på fjorden.... Nå har vi vært hjemme i nesten en uke,det var kjempe kjekt på Gol.

Hytten var så liten at vi måtte ut for å le,kniis;-)

Hadde med alle barna,og det var herlig,bare 8 år siden sist ;-(

Veldig varmt var det også,så om det blir ny tur dit,skal vi ihvertfall ha litt større plass;-)

Ha en god natt;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...