Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Skal dere ha slør eller ikke, på Deres store dag? Langt eller kort?
♥ To gutter ♥ en jente ♥ Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg skal ikke ha slør. Kjolen min har blondedetaljer øverst og jeg føler det blir for mye med slør til.
Sweet caramel Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Skal ikke ha slør, kjolen har detaljer jeg ikke ønker å skjule med slør.
miss blithe Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Skal ikke ha slør av den enkle grunn at jeg ikke syntes det er fint.
Pappas fultreffer :) Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jeg skal ha langt slør, 2,5 meter.
mom-to-be Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg skal også ha langt slør, cathedral lengde;-) men skal ta det av etter vielsen
*1+1=2 små* Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 skal ha slør men ikke så langt, albue lengde og det skal festes i håret som en del av pynten! Skal ikke ha det over ansiktet
trulto1 Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 har gjerne lyst på slør må se om eg kler det, tenkte å ha det over ansiktet så når eg kjem bort til min kjære skal han få ta det vekk fra ansikte tmitt. tenkte det kunne vere enn ny begynnelse for oss som mann og kone. sikkert klissete men det er litt viktig for meg
*Rutletutt* Skrevet 10. august 2008 #9 Skrevet 10. august 2008 Ja, skal ha langt slør - har ikke bestemt meg for kjole enda, men alle kjolene jeg har prøvd har vært finest med laaaangt slør til;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå