Gå til innhold

Sex på første date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det greit? Tror det er ganske vanlig etter nettsjekking. Har jeg hørt.. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er vel like greit/ugreit som ONS?

Skrevet

Kommer vel ann på kjemien, det.. Har man flørta litt i forkant på sms, nettet, whatever og daten gikk supert, så why the hell not? Hvis det passer seg liksom..

Personlig ville jeg ikke gjort det, uansett kjemi, om det var en sånn "blind date" med en jeg egentlig aldri hadde møtt før. Men nå driver ikke jeg å sjekker på nettet heller da, så.. Men om jeg hadde flørta litt med han, møtt han ute, gjennom venner eller noe og det liksom var den første offisielle DATEN, så.. Tja.. Man skal aldri si aldri! ;-)

Skrevet

Det er vel greit hvis du har lyst! Spiller da ingen rolle hva andre mener er greit!

Skrevet

Jeg angrer ikke og har aldri angret på at jeg hadde sex på første daten med han jeg er gift og har barn med!

Han var SÅ riktig at jeg ikke kunne la være. Hele kroppen min bare MÅTTE ha han... Siden har han vært montert til meg i kortere og lengre perioder :P

Skrevet

Hopp i det..

Jeg angrer kjempemye for at ikke jeg hadde sex med min mann på første date, vi snakker ofte om hvorfor vi ikke gjorde det...

Han ville vente for at ikke jeg skulle tro at det var kun det han ville, han er søt da.....

Lykke til..

Skrevet

Jeg angrer mine to siste nettsjekker. Sex innen 1 døgn etter vi møttes. Skulle gjerne skrudd tilbake tiden.

Skrevet

men jeg sjekket han ikke opp på nett akkurat da.. Kjærlighet ved første blikk.. Ser nå at dette kanskje gjaldt nettdating??

blir så ivrig. Skal legge meg nå. Lover!!

Skrevet

Jeg syntes ikke det er noe galt i det hele tatt å ha sex med hvem man vil når man vil, om man ikke har lovet andre eller seg selv noe annet....

Skrevet

Jeg møtte en jeg har hatt på msn en stund, etter nettdating... og det blei sex på første daten(som var hjemme hos han) og jeg angrer ikke i det hele tatt

Skrevet

Jeg møtte en fyr etter nettsjekking, hadde sex første gang vi møttes og hver dag i 1 mnd fremmover, ble selvfølgelig gravid.(Med prevensjon) Er ikke sammen nå så var ikke så lurt her nei.. Men men. Neste gang skal jeg ikke ha sex før jeg vet det er oss..

Skrevet

Jeg møtte min samboer på nettet. Vi hadde chattet sammen et par måneder før vi bestemte oss for å møtes. Faktisk inviterte jeg han hjem til meg på middag. Kjemien på nett og tlf var fantasktisk og det var den også når vi møttes. En kjempekoslig kveld, og vi hadde sex første date`n. Så det er litt hva man føler og hvordan stemmingen er mellom dere... Det er jo kun du som kan gi deg svar på det spørsmålet...

Lykke til...

Skrevet

Alt er greit. Personlig liker jeg å bevare spenningen litt. La ham lengte, liksom..

Skrevet

Generelt sett er det vel ikke akkurat et sjakktrekk hvis du virkelig liker fyren. Menn liker jo som kjent å jakte :)

Skrevet

Spørs jo helt an på typen det.... Innrømmer ærlig at jeg hadde sex med samboer samme natt som vi møttes. Hadde vel kjent han et par timer før vi hoppet i halmen hjemme hos meg etterpå. Har vært sammen i ti år etter det, og har to barn sammen. Uten den sexen er det ikke sikkert vi hadde vært et par i dag...Like greit for begge parter å teste ut kjemien på det planet også før en evnt går videre. Sex er tross alt ganske viktig i et forhold.

Skrevet

Jepp!

Vi hadde sex på første daten og har nå vært gift i fem år. Ingen grunn til å gjøre seg kostbar hvis begge er kåte og har lyst på den andre...

Skrevet

Så mangen billige flokser på en tråd ja ja det er bare å tipse gutta nå

Skrevet

så teit du er. kvinnfolk er flokser hvis de har sex på første date, men du skal liksom "varsle" gutta? Høres ikke ut som den gjengen er tungbedd heller da? Slike som deg gjør meg kvalm.

Hoppa i senga første kveld med min kjære jeg, nå er vi gift, har en gutt på 2 år og ønsker oss spire nr 2.

Skrevet

må man date for å ha sex ? hmm..

Skrevet

nei ikke visst du er hore da

Skrevet

Jeg har hatt det.. Snakket en del på nettet først og sms, første date, utrolig kjekk type, delte taxi hjem fra byen og skulle egentlig hver til vårt, men vi endte hos meg begge to :)

Var sammen i 2-3 mnd, uforpliktende forhold, inntill han fant ut at xen hadde gitt ham både herpes og klamydia - og gitt det videre til meg..

Utrolig kult!!!!!! Not..

Skrevet

sex har man vel tidsnok, om ting stemmer. jeg og min mann hadde sex etter en ukes dating, og jeg angrer for det. føltes ike helt riktig for meg, ville liksom bare få det overstått for jeg merket at han så gjerne ville. så selv om vi er godt gift og har et deilig sexliv føler jeg at vi burde venta den gang.

jeg tror dessuten man holder en mann litt på pinne gjennom å knipe første dat´en.... gjør ham jo bare enda mer interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...