Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Er det greit? Tror det er ganske vanlig etter nettsjekking. Har jeg hørt..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 jeg syns ikke det er greit..pleier ikke bli mer da:pMeen jeg har gjort det selv da..og ene gangen varte det 2,5 år:p
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Hehe, da var det jo ikke så dumt da. Tror det blir mange "elsker"forhold av det, om ikke annet. :-P Eller ble dere kjærster?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 vi var sammen og bodde sammen ja:pMen må jo innrømme at jeg har gjort det flere ganger da..og det var kun den ene gangen det endte på den måten;) Ellers har jeg en som er der på en måte hele tiden..vi ble aldri sammen,men har kontakt med jevne mellomrom..og treffer vi hverandre er det bare oss to liksom:D
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Tror det er ganske vanlig, sex på første date altså. Mange jegere og jegerinner der ute ;-) Men det må jo være litt rart, når man nesten ikke kjenner hverandre. Middag?, øl - masse øl - og så i bingen. Eller rett hjem etter ei øl eller to, eller kanskje kino og en kaffe? Hmm..
alene pappa Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 pleier ikke møte noen fra nettet, og hvertfall ikke sex med en gang. for sjenert til det.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Du alenepappa - var det ikke du som ønsket deg dame i ett annet innlegg her inne? Du bør jo absolutt ta turen inn på ei av nettsjekkesidene. Har flere venninner som treffer menn og dater, mange bra damer der ;o)
alene pappa Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 jo ønsker det da, men har vel hvert innom de fleste steder på ett å annet tidspungt, men lite hell med å treffe noen på di sidene. er ikke så veldig frampå å flink til å skrive til noen. da blir det kjedelig og jeg gir opp (
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #10 Skrevet 7. august 2008 Nei det liker vi ikke.. Vet ikke om alenepappa er det da, men en ting som er turn-off er når jeg ser samme bilde på flere nettsteder. Desperat tenker jeg da! Selv har jeg ikke bilde, og er mest og snoker (huff og fy) ) Men det jeg har lært sålangt (og hørt) er at man er nødt å bruke masse tid på det! Og spørre damene om ting, ikke bare svare med små kommentarer
alene pappa Skrevet 7. august 2008 #11 Skrevet 7. august 2008 Vel tviler på at jeg virker desp ettersom jeg mest bare snoker og ikke skriver. kan liksom ikke komme på noe fornuftig å skrive til noen jeg ikke kjenner.
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 7. august 2008 #13 Skrevet 7. august 2008 Er fullstendig opp til hver enkelt. Men min erfaring er at sex på første date= mest sannsynlig ser du han aldri mer eller han vil kun innlede fuckfriend forhold til deg.
Gjest anouschka with Love Skrevet 8. august 2008 #14 Skrevet 8. august 2008 Enig med 2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn. Det er min erfaring også. Personlig så får jeg et bedre inntrykk av de gutta som tydelig viser at det ikke er interessant på første date. Jeg er 30 år... har gjort mye rart tidligere mtp ONS osv. Det er det slutt på. Nå skal jeg ha meg et VARIG forhold med en MANN :-).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå