Gå til innhold

frustrert..nervøs..

Anbefalte innlegg

Skrevet

:0( har termin om litt åver 1uke,har svangerskapsdiabetes som di fant ut seeent i svangerskapet,i tillegg har jeg myye fostervann og litt stor beibi,men d er ikke så ille synes jeg.......men idag har jeg hatt veldig høyt blodsukker,ikke spist anderledes enn vanlig men jikk fra 3.5 til 11 på et lite måltid..i tillegg er beibien roligere og jeg føler meg susete og rar...har nå blodsukker på 6.5 noe som er bra,men føler meg tung i hodet,svetter og skjelver...hva kan d være? vet ikke hvem jeg kan ringe eller prate med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trodde at dem med svangerskapsforgiftning ikke gikk til termin som regel jeg...

Men hadde jeg vært deg ville jeg ringt til føden og snakket med jm der...

De vet hva du burde gjøre og så slipper du å gå å engste deg... Jeg ville absolutt ikke gått slik...

Skrevet

Mente svangerskapsdiabetes...

Skrevet

har du ikke nr til diasykepleier da? Regner med du blir opfulgt.

Jeg går med diasykepleier hver uke, hun som følger meg opp ang blodsukker.

Bruker du insulin? visst ikke så kanskje du skulle hatt det? Eller sånne nødsprøyter.

Skrevet

siden du bare har 1 uke igjenn til termine, så kan jo hende de bare setter deg igang istedet. Her jeg går vurderer de det fra uke 38, og er blodsukkeret fint får jeg gå til terminen. Så jeg går nok til terminen.

Skrevet

takk for svar, jeg skulle begyne med insulin denne uken,men klarte ikke sette sprøytene på meg selv....har vært hos dia.sykepleier 2 ganger,men de fant ut at jeg hadde dette for bare 14dager siden så jeg blir sent hit og dit:0( de vil heller ikke sette meg igang pga at jeg har et haste ks tiligere....jeg er så frustrert at jeg ikke klarer å såve eller slappe av....føler ille at jordmor tar meg seriøst heller,så jeg tengte karnsje å ringe føden imårgen...men er redd jeg bare blir sent hit og dit og så hjem ijenn...:0(

Skrevet

noen som vet om de kan ta ks eller hjelpe igang med fødsel når blodsukkret er så høyt? er så nervøs...

Skrevet

jeg blir satt igang til terminen uansett jeg. Og jeg har fine sukkermålinger. Men her praksiserer de med å sette igang til terminen visst ikke før.

Så kan jo hende de kan vurdere det med deg, evt keisersnitt visst du ikke kan settes igang pga hastesnitt sist.

Ring gyn i morra du og høre hvordan de gjør det, når blodsukkeret ditt er såpass høyt. Og du alikevel er så nær terminen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...