Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har et tips på en stilig og ikke altfor dyr stellevæske. Fulgte en med barnevognen men har lyst på noe ekstra som er litt gøy. Fikk kjempe godt tips forrige gang på bæresjal og bestilte på sleepywrap.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet ikke hva du legger i altfor dyr, men jeg skal ha en JuJu-BEALL stelleveske denne gangen. Masse praktiske rom, og stilig design :-)

Kan kjøpes på www.kenguruloftet.no

 

Hadde en Emmaljunga stelleveske forrige gang, men vil ha noe annet nå.

Skrevet

Mange her inne som har anbefaldt ellos sine :)

 

Selv har jeg ju-ju-BeSmall og PackaBe.BeSmall er ganske liten, men utrolig hva man får stappa oppi de da om man vil :P Og så liker jeg at det er system så jeg kan ha kroker hengende på vogna og klikke de av og på som jeg ønsker.

 

På www.kiwi-kid.com bestillte jeg fleurville sist, tror den kom på 650kr inkl porto, men så får man jo kanksje toll og tollgebyr oppå. www.dudesanddivas.com sender fort, der har de mye forskjellig og jeg tror man sparer en del selvom man får toll oppå, de hadde hvertfall 20% på fleurville en gang og da regna jeg ut den ville komme på ca halv pris av her inkl toll.

Skrevet

Jeg har nettopp bestilt meg Ju-Ju-Be BeAll fra kiwi-kid.com

Mulig den er litt dyr, men det er den eneste veska jeg har falt for. Har ikke fått den ut av hodet:) Virker utrolig praktisk, gleder meg til å få den i posten.

Anbefaler deg forresten å bestille fra USA:)

Sparte nesten 300kr på den veska når jeg kjøpte den på kiwi-kid fremfor kenguruloftet.

 

Og i utgangspunktet skal man vel slippe toll på varer under 1000 kr?

Skrevet

Jeg har også kjøpt Ju-Ju-Be BeAll stelleveske. Men bestilte den fra Kenguruloftet jeg da. Syns den så kjempe fin ut,og skikkelig praktisk med alle rommene til div ting! Så jeg gleder meg til å hente den på postkontoret om noen dager.

Skrevet

Hvilken farge har du på vognen da? Har en ubrukt billig stelleveske jeg skal selge i sølv (med rosaskjær) silkebrokade med øyenstikkere i rosa på. Bestilt fra USA, men skulle hatt i sølv med ulikefargete øyenstikkere på (jeg har gutt) . Den kostet meg bare 200,- så om det kan være noe kan jeg sende bilde. Den er romslig med mobilholder på reima og en liten stellematte.

Skrevet

Jeg har Emmaljunga city cross i fargen copper, noen som har et knakende godt forslag til stelleveske som passer til den vogna??

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg å se bilde av den:) Er på utkikk selv, men får ikke helt bestemt meg for hva jeg skal kjøpe...

Skrevet

har bestilt den på ellos..den med et lite kjølerom for vannflaske å mangen rom..såg veldig kjekk ut..kjøpte den i beige jeg..selv om vogna er svart så drit på..:)

Skrevet

Jeg har en Emmaljunga City Cerox 360 i Copper, og jeg skal ha JuJu BeAll i fargen BrownRobin :-) Tror det blir bra sammen.

Skrevet

Jeg har kjøpt den fra ellos jeg også! Helt genial :)

275 kr.

 

Skrevet

har sett etter den, men finner den ikke. Har de den fortsatt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...