Gå til innhold

hjeeeeeeeeeeelp

Lykkelig mamma til lille Leon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnet mitt på 8år snart 9år har ikke hatt kontakt med sin pappa på 8år, sånn innimellom hvor han har sviktet henne gang på gang, meldt meg til barnevernet så de ble helt oppgitt til slutt, alt for å ødlegge å han satt inne 3 mnd pga skatte undrag. Har en ny kjæreste som jenta mi kaller pappa som hat vært der for henne i 3 år, vi har en sønn sammen. Nå vil den ordentlige pappa ha meg på mekling, men min datter vil ikke til han. Og jeg ønsker ikke at en så ustabil mann skal ha henne. Bodde å på krisesenter pga han. for lenge sida. han hadde lille en periode men kom for sent på skolen osv . Han er ustabil å kan vel ikke bare komme etter 8år sånn??

Noen som har vært på mekling? rettsak?

Ønsker virkelig ikke han i livet, han var innom skolen i jula med en gave, et skjørt som var 3 nr for lite og lovet å komme tilbake men kom aldri. Han sa å til henne, aldri ring meg igjen vil ikke ha noe med deg å gjøre. å nå skal han ha kontakt?? Er så fortvilet;o(

• 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff , stakkars dere. Sånne ting er ikke lette. Det jeg vet om slike saker er at barnevernet og meklerer er fornuftige personer som har sett mange typer mennesker og de gjennomskuer "unnasluntrere" raskt. Jeg er helt sikker på at de vil vurdrer at det er du som mor som bestemmer hvordan dette skal gjøres. Selv om han er far biologisk sett, så har hun en pappa hjemme hos deg. Bare forklar dem situasjonen, og forhold deg rolig men alvorlig. Legg frem saken slik at de ser at datteren din ikke har behov for å treffe dene mannen, og at hun har det bedre uten han i livet. Prøv å ha det sånn at din datter kan få lov å ta kontakt når hun selv har lyst og føler seg klar for det.

• 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...