babymilla Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 De er det eneste som vokser på meg. Alle andre klær passer akkurat som vanlig. Er bare en 7-8uker på vei. Men alikevel!! Puppene vokser mer nå enn de gjorde under puperteten. Jeg har allerede gått opp to størrelser og vipper snart over den tredje oxo. Noe som vil si at D er for liten blitt. Jeg trenger hjelp til å finne ut hvor jeg kan handle kofortable bher uten at de koster en formue.!! Så plis hjelp meg.
Vestlandsspire Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Puppene vokser her og, men ikke på langt nær så mye, er i 6 uke nå. Sist svigerinna mi var gravid så var ho oppe i E før babyen ble født, og de ble jo ennå større (vi snakker basketball+).. Ho handla BHer på sparkjøp, billige og gode sa hun...
passilurken Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 hei du:) jeg er i samme båt som deg du... mine f-cup er blitt til dobbel f og nå g... og jeg er bare 11+4... skrekk og gru... jeg sverger til triumpf minimizer. betaler ikke mer enn 350 for dem og de er skikkelig gode! til og med legen min var fornøyd med dem:) jeg kaller dem mine "skill og skvis"-bh:) er ikke fest-bh men funksjonelle bh som er supre til jobb og når puppene er så ømme at alt er vondt. de beveger seg nemlig rimelig lite i den bh'n ja! jeg kjøper mine på en butikk som heter sørbø's, men jeg aner ikke om de finnes der du bor... prøv de som har triumpf. om de ikke har dem kan de nok skaffe dem. minimizer er en helt ny bh for folk med store pupper. og det er deg og meg;)
student23 Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Heisann Jeg bestiller alle mine bh'er fra bravissimo.co.uk og figleaves.com. De har mange veldig gode, og fine bh'er. Blir selvfølgelig toll på dem, men selv finner jeg ikke størrelsen min i Norge, og di få som er har som regel dårlig passform og ligger uansett på dobbel pris av det jeg betale når jeg bestiller fra England. Selv er jeg veldig fornøyd med Panache og Fantasie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå