Gå til innhold

Tok det lang tid å bli gravid med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

... Med eller uten prevensjon mellom svangerskapene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gikk veldig fort for oss, selv om jeg har uregelmessig syklus...

Skrevet

Vi ble gravide med èn gang!:) Begge gangene -vi er heldige!

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Ble gravid med førstemann på første forsøk, han er 14 mnder nå. Har hatt spiral i ett halv år, fikk tatt det ut for noen uker siden. Håper at det går fort denne gangen også.

Lykke til:)

Skrevet

Ble gravid på 2 forsøk denne gangen og jeg har ikke gått på noe etter jeg fikk førstemann for 1,5 år siden

Skrevet

Med nr to sluttet jeg på p-pillen i september, og ble gravid i oktober. Så det gikk kjappt!!

Skrevet

Med førstemann slet vi ossi 3år.Så da han ble etår prøvde vi med nr to og det gikk på første forsøk :-)!!!!Tenk hvor stor overaskelsen og gleden vår var!Har ikke brukt noe etter nr1...

Skrevet

Med en gang... Dvs vi prøvde egentlig ikke da jeg ble gravid. Eldstejenta var ni mnd da minsta ble unnfanget;-)

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Tok ut spiralen og hadde uregelmessige blødninger i 3mnd etterpå..men på den 4mnd så prøvde vi og da satt spiren med en gang, og vi hadde kun sex på EL..så vi var heldige der gitt:)

Førstemann ble til selv om jeg tok angrepillen....

Skrevet

7 mnd etter fødsel og uten å ha fått mensen i mellom, samt at jeg ammet morgen og kveld, litt.

Skrevet

Vi har hatt ubeskyttet sex noen måneder nå uten at jeg har blitt gravid. Vi brukte nesten et år med førstemann. Håper ikke det tar like lang tid nå.

Skrevet

Det tok 6mnd med førstemann, satt på første forsøk denne gangen(1år etter første ble født).

Skrevet

Gikk på cerazette og rakk å ha mensen kun en gang før vi var gravide igjen. Det gikk fort altså.

Skrevet

ble gravid på prevansjon ,når elste var 15 mnd.

Skrevet

Gravid med en gang etter å ha sluttet med Yasmin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...