Kondis som en murstein Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Har egentlig hatt et humør som ikke ligner grisen nå i et år, pms nonstop så og si... Nevnte det for legen og sa (uten at jeg tenkte så mye over det) at det startet var rundt den tiden jeg fikk satt i spiralen. Men så sa jeg også at den virker jo lokalt, og at jeg ikke har trodd at den var synderen... Men så sa han at det godt kan være den som gjør at humøret mitt er noget ustabilt og at det kan godt være at spiralen virker slik på MEG! Så nå skal den ut, så får vi se da om det blir lettere å være meg (OG MED MEG, hehehe)
Poteto Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 hehe.. hadde samme problem i starten, men har vell "vokst" det av meg lenge siden nå, men rundt mars-april så tror eg sambo ville gå frå meg flere ganger. hehe..
Potetstappe Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har det på samme måten, og skal nå over på p-ring. I tillegg til dritthumør er det WM i kviser i ansiktet... Har omtrent aldri hatt kviser før, men det har tatt heeelt av her.. Føler meg skikkelig ufresh etter at jeg fikk spiral...
Kondis som en murstein Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Ja, det også, fysj!!
Sweet caramel Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Skal selv ta ut hormon spiralen..! Noe pms og myyye blødninger, samt uren hud, som jeg aldri var plaget med før!! Er noe herk!! Var på ''klagekontroll'' og da ba legen meg om å være tålmodig, at det gikk seg til. Men nå etter 2 år er det fortsatt skikkelig ustabilt med både pms, blødninger og uren hud! Ingen mer tålmodighet her, ut skal den! Hva har du tenkt å bruke som prevensjon istedet?
Kondis som en murstein Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Jeg vet ikke... Har ikke superlyst til å bruke hormoner igjen, så det blir nok kondom i første omgang iallefall )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå