Gå til innhold

Har dere tenkt over dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min har kjent en kul oppi der når vi har hatt sex.Det er snart en uke siden.Jeg tok test to dager etter ventet mens og den var negativt,men har fortsatt ikke fått mens.Nå har vi hatt sex igjen og kulen er blitt større. Og samboeren min er helt sikker på at jeg er gravid.Men bestemte oss for å ta test til lørdagen. Noen som har lagt merke til eller tenkt på det før?Det er jo et godt tegn det ikke sant? *Håpe*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, det var interessant :) Får håpe han har rett da :)

Skrevet

Ja,veldig spennende.Jeg har en gutt fra før og samboeren min kan huske at den kulen kunne kjennes da også,og vokste mer og mer etterhvert som magen vokste. Jeg ble veldig lei meg da jeg tok test for en uke siden,men nå kan det se ut som at det ordner seg:D

Nå kommer vel alle dem bekymringene for å miste:( Har mistet to ganger før:(

Skrevet

livmortappen du kaller for en "kul" kanskje?

Skrevet

Prøv å tenk positivt og husk at det er en grunn til at man mister (hvis man gjør det)!! Du har sikkert hørt det før.. :)

Skrevet

er nok livmortappen ja:)Men den vokser vel ikke om det ikke er noe inni der?hehe..aner ikke hvordan dette fungerer*flau*

Skrevet

Ja,prøver å trøste meg med det at det er en grunn til at man mister.Er veldig "glad" for at jeg har mistet så tidlig som jeg har gjordt.Dessuten har jeg jo verdens beste gutt på ett år;)

Skrevet

hehe:) nei, tror ikke den vokser akkurat, men den forandrer seg gjennom syklus, hovner opp og blir mindre igjen, ganske vanlig...hadde en periode der jeg var "besatt" av å kjenne korleis den forandret i jakten på graviditet *rødme*

 

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...