Gå til innhold

Tok det lang tid å bli gravid med nr 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt spennende tid i møte for oss:)

Har bestemt at vi skal la det gå sin gang og se om vi kan få til et søsken til vår herlige sønn på nå 19 mndr:)

Håper bare vi slipper prøve så lenge som sist gang....Da tok det oss 15 mndr... Ikke gått på pilla etter fødselen. Hvor lang tid tok det før dere ble gravid med nr 2?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kaster meg på samme spørsmålet! Har akkurat fått tilbake mensen etter 6 mnd amming på førstemann og skal nå prøve. Det blir spennende! Til de som har husker meg ang.amming og kvalme, jeg var kvalm pga kjempelave jernverdier.... Husk på det dere også! Så kjedelig å være så slapp og kjenne graviditetssymptomer i mange måneder og så var det jernmangel som var årsaken. Starter på ny frisk nå, håper på graviditet på kommende eggløsning. Min kjære er også klar til ny dyst. Førstegang klarte vi på 3 uker etter at jeg avsluttet p-piller...:)

Skrevet

Jenta mi er også 19mnd:) Jeg håper jeg kan svare deg om 4uker og si 5pp... men dette er jeg naturlig nok litt usikker på enda...;-9

men spennende tider er det virkelig. 15mnd var lenge, kan jo gå mye raskere denne gangen da.

Håper det klaffer snart :-)

Skrevet

Heisann du:) Jeg har fortsatt ikke fått tilbake mensen etter andremann. Han ble født 8. januar i år.

Hadde håpet på to tette denne gangen, men vi får se hvordan det går.

Eldstejenta ble 4 år i april, og vi begynte å prøve igjen da hun var 13 mnd gammel. =)

Krysser fingrene for oss alle jeg;)

Skrevet

Hei hei

Min første satt på 1 forsøk, nå har jeg akkurat funnet ut at jeg er gravid igjen (IKM idag, men testet positivt på mandag), dette var våres 3.pp etter en tre ukers lang mens i mai som gjorde at jeg kom litt senere igang enn jeg hadde tenkt:-)

Nå er vi bare lykkelige...

Håper alle dere andre følger etter snart

Skrevet

Brukte 1,5 år på førstemann. Ble gravid på første forsøk med spire nr to, men denne mista vi i uke 9 nå nettopp, dessverre,,,

Vi skal prøve igjen, og vet jo vi kan bli gravide! Satser på at vi ikke bruker 1,5 år denne gangen!

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...