Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 undrer om noen har prøvd de og om de fikk igang fødseln? tror ikke jeg tørr prøve de men viss jeg går på øvertid blir jeg nok desperat nog til å prøve kanske=) vil bare høre deres erfaringer=) trenger ikke noen komentarer om at babyen kommer når den kommer for de vet jeg=) men vil bare vite deres erfaringer med dette=)
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Hm... Jeg har hørt at det er en av tingene man ikke skal prøve på. Husker ikke om det var jm sist eller hvem det var som sa det. Jeg ville heller hatt mye sex og vært litt i aktivitet hver dag. Ikke slite seg ut med å gå i trapper etc, da setter ikke fødselen i gang om man er utslitt. Min første fødsel strata etter sex 3 dager før termin, med andremann virka det ikke, men gubben tror jeg aldri har vært mer fornøyd hehe Prøvde forøvrig omtrent alt av tips her inne, ikke noe funka. Han kom 4dager over termin etter stripping på sykehuset.
lana<3 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg prøvde to ganger når jeg var på overtid og begge gangene resulterte det bare i ubehagelige kynnere og tømte tarmer til tross for at jeg var moden. Virker visstnok bare når man er moden men det var ikke nok for meg.
lille lam Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Ja prøvde det med nr 1, og ja det satt igang fødselen. Men det satt tydligvis igang noe som ikke var helt klart. Hadde en veldig lang fødlsen med masse rier uten at noe skjedde. Vil absolutt ikke anbefale det. Skal sies at de sa på apoteket at jeg skulle ta 1-2 spiseskjeer, jeg tok hele flaska på styrten. Gikk 10 dager over så var desperat. Denne gangen skal jeg ikke gjøre noe som helst,bare vente på at det skal skje noe. Kommer uansett ikke til å gå så lenge over. Bor i Rio de Janeiro og her lar de meg bare gå over en uke ca.
Gjest stockholms tjej_Fødeklar=) Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 okej=) jeg tror ikke jeg tørr å prøve de...he he he men har haft mye sex men de ender bare med at jeg får vonde sammen trekkninger resten av natten... og tror ikke de gjør noe godt for seg. men de er nå ikke lenge igen for meg uansett så vi får nå se når lilleman vil komme=)
Lykkelig g~g~j Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Ikke ikke gjør det... Det kan være farlig! Det kan nemlig forrårsake styrtfødsel, og jeg tipper du helst vil ligge trygt i en sykehus seng når den tid kommer ;-) har hørt om andre som har gjort det og det har endt med både oppkast, masse bommelom og en svært vond fødsel! (kan også revne av det ettersom at fødselen kan gå raskere enn den burde).. ... så jeg ville heller ha fått gubben din til å kjøre på litt, hehe.-.. Ønsker deg masse lykke til med din fødsel ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå