gifteklar gravid og kvalm Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 gleder meg så veldig nå. alt har vært klappet og klart et par timer nå så jeg prøver å få tida til å gå tror jeg må tidlig i seng bare for å prøve å sove mest mulig men dere som er gift, hva var det aller største denne dagen? hva husker dere aller best?? glder meg masse til å fortelle alle om den lille i magen i morgen kveld under kaffen
vi har verdens fineste gull Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 ÅÅÅ, heldiggrisen, hehe:) Vi giftet oss i fjor, å det va helt FANTASTISK:) Vielsen er det som sitter aller aller mest igjen hos meg:) Vi hadde solister i kirka som sang "våre" sanger, og tårene trilla nonstop, hehe:) Helt magisk:) LYKKE til , koooos dere i hel:)
Banshee Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Ingen som vet du er gravid? Gratulerer på forhånd med store dagen i morgen! )
smågodt prinsessa Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Så spennende. Masse lykke til i morgen! Så gøy å fortelle alle om graviditeten i morgen da! da blir nok alle ekstra glade:) jeg er ikke gift selv, så har ingen erfaringer å dele dessverre:) Kos deg i morgen:)
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 bare min forlover som vet det pga utdrikkningslaget, men tror ingen andre har en anelse en gang så håper det blir en koselig overraskelse glder meg noe helt sinnsykt til vielsen!!!
Torpekjærringa Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 Gratulerer ) kos deg i morgen ....det kommer til å bli fantastisk !!!!!
♥2 små gull♥ Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Vi hadde en veldig hyggelig dag, men prøv å kose dere litt og, ikke bare stress med at alt skal gå etter planen og knirkefritt. Følte meg som en organisator stort sett hele kvelden og bare klakset frem og tilbake mellom alle som ville ha en bit av oss. Men et tips har jeg lyst til å gi, det var noe vi glemte. Ta familiebilde! Er ikke ofte alle er samlet i finstasen, og da er det jo en ypperlig anledning til å få tatt familiebilde. Ett av brudepar med din familie, brudepar med hans familie, og ett av alle sammen. Kjempehyggelig å ha i ettertid! Vi tok også gruppebilde med alle gjestene, og det er også hyggelig å ha! Vi tok bilene utenfor der vi skulle ha selskapet, så var lett å bare få alle gjestene til å komme ut når vi var ferdig med våre bilder. Lykke til, det blir sikkert en uforglemmelig dag!
Tyra79 Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Det jeg husker best fra dagen var det å vise meg frem i kjolen! Det var kun min far og min forlover som hadde sett den på forhånd! (+meg da!) Ønsker dere lykke til! Nyt dagen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå