lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Ble enige om i dag at vi skulle bare en liten tur til byen rett etter jeg var ferdig på jobb, siden det er festival og "by" dager. Skulle finne oss noe mat i en "bod" det pleier å være sånne som selger varm mat. Endte med at vi brukte godt over 3000,- Jakker til ungene med samboers fotball lag, (620,-) Jakke til samboern og bukser til oss begge på sportsbutikken (ca 1500,-), Pølser og godter fra sånn bil (ca 500,-), sko til meg (200,-), på resturant og spiste (450,-), handlet til bursdagsselskap i morgen (ca 450,-) Oi hjelpes, det ble jo nesten 4000,-
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Off som pengene flyr nå om dagen.. Men jeg liker litt å høre om at andre gjør slik som vi.. Plutselig en dag så vips så hadde vi brukt mange penger vi ikke hadde tenkt.. Men bare tenk på hvor gøy dere har hatt det idag da!! Er jo ikke hver dag en gjør slik.. og en del av pengene var jo slike penger som dere "måtte" bruke likevel.. Som mat og ting til bursdagsselskap.. Klær til barna er nok noe de kan ha en god stund, og sko må en kvinne alltids ha
boble <3 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Høres ut som dere har koset dere da:0) Har litt shoppe abstinensa her, må få tatt meg en skikkelig raid en dag snarest:0)
ungdomsmor Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 godt og høre at det ikek bare er jeg som har gjordt sånn....hadde nok en fin dag dere
Mille** Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Høres kjent ut. Var på en siste bytur i Luleå før vi skulle hjem, og mannen min lurte på hvor mye jeg trodde jeg hadde brukt den dagen. Tippet ca 2000,- (ok, visste at jeg underdrev litt), men etter en rask sjekk på nettbanken kunne vi konstatere at vi hadde svidd av 5000,-! Men gud så morro det var! ;o)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 Hehe, joda, mat måtte vi jo ha, og sko måtte jeg jo ha de og...Hadde ikke noen sko jeg kan ha til sommer kjole. De buksene og jakka måtte vi jo nødvendigvis ikke ha, men vi måtte jo det der og da... De pølsene var etter min mening helt unødvendig siden vi reiser på ferie på lørdag, samboern mener vi skal ta dem med, men jeg tipper svigers har mat... Nei vi får se, førøvrig baconpølse og en anna som var god. Jeg elsker å smake pølse når disse bilene er her:))
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Kan de ikke fryses da? nei ikke alle ting en må ha noe bare "må" man ha.. hehe.. men nå har dere jo ferie så nå er det bare å kose seg:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 Det aner jeg ikke om de kan, men de er jo av typen "salamipølse" så de holder seg nok. Er vanskelig når hverken jeg eller samboern eier "bremseklosser" når vi går i butikker, i allefall ikke han.
lillebror er " forsinket" Skrevet 8. august 2008 #9 Skrevet 8. august 2008 Her kjenner jeg meg igjen. Pengene flyr fort naar maan er paa bytur. Men det er jo hyggeligt aa da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå