Gå til innhold

Hva er timelønna deres?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva jobber dere med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

deltid på sentralbord (i tillegg til studier)

163kr i timen.

Skrevet

Akkurat begynt i en skobutikk, tjener 123 kr timen.. ikke mye og skryte av, men det er jo en begynnelse;)

Skrevet

Butikk. 144.68 tror jeg det var. Max en kan få etter tariff. ikke mye å bli rik av nei...

Skrevet

Glemte helt å si hva jeg selv tjener da. 120 kr timen i grunnlønn. Men vi har en knall bonusordning. Selger man bra tjener man bra. Det meste jeg har ligget på da er 300 kr i timen.

 

Jobber som selger på telefon faktisk. Og nei, det er ikke mange sure folk på telefonen. Jobben blir hva man gjør den til selv. Og ja, vi selger faktisk utrolig mye. Egentlig rart at sånne bedrifter overlever egentlig i og med at der er så mange som har reservert seg. Men bedriften jeg jobber i går bedre enn noen gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...