smågodt prinsessa Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 deltid på sentralbord (i tillegg til studier) 163kr i timen.
Holly❄️ Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Akkurat begynt i en skobutikk, tjener 123 kr timen.. ikke mye og skryte av, men det er jo en begynnelse;)
Meg og knoll&tott Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Butikk. 144.68 tror jeg det var. Max en kan få etter tariff. ikke mye å bli rik av nei...
xxxJulianexxx Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Glemte helt å si hva jeg selv tjener da. 120 kr timen i grunnlønn. Men vi har en knall bonusordning. Selger man bra tjener man bra. Det meste jeg har ligget på da er 300 kr i timen. Jobber som selger på telefon faktisk. Og nei, det er ikke mange sure folk på telefonen. Jobben blir hva man gjør den til selv. Og ja, vi selger faktisk utrolig mye. Egentlig rart at sånne bedrifter overlever egentlig i og med at der er så mange som har reservert seg. Men bedriften jeg jobber i går bedre enn noen gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå