*chilly med baby i magen* Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 kan man teste positivt 08.08 når 1 dag i siste mens var 17.07? dumt spm kanskje.. men når kan man teste med cb digital tidligst.. er så spent...!
Vifikkiaugust Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Har du kort syklus (26dager f.eks.)kan du nok det. Vet du når du hadde EL da? Det tar gjennomsnittlig 14 dager fra EL til 1.dag mens. Etter at egget er befrukta bruker det noen dager på å vandre nedover egglederen og grave seg inn i livmorveggen. Etter det begynner du å produsere hcg som er det hormonet som gir utslag på tester. Noen bruker litt tid på å få nok hcg til at det gir positivt utslag på test. Tror cb sier noe sånt som at om man tester 3(eller er det 4?) dager før så er det 75% sjanse for riktig resultat. Lykke til i allefall:)
ALIICE Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Har du korte sykluser chilli? Mine har vært max 26 dager de siste 5 mnd....
*chilly med baby i magen* Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 har egentlig hatt litt varienrende sykluser etter ma i slutten av mai. men da jeg ble gravid 2 gang,testet jeg positivt tre uker etter 1dag i menstruasjon.! og med 1 samme opplegg tror jeg.... men tror jeg drøyer han litt siden ikm i følge gjennomsnittlig 28dagers syklus er 14 august!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå