Gå til innhold

Et dumt sp.m. fra meg


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flau...

 

Har man eggløsning hvis man går på p-pillen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen spørsmål er dumme, bare dumme svar. :P

 

Man har jo ikke eggløsning i den forstand at det løsner et egg. Men man kan visst merke slim og sånt.

Skrevet

Ja du har eggløsning når du går på pillen.

Skrevet

Man har ikke eggløsning om man går på vanlige p-piller.

Skrevet

Godt å se at ikke bare er meg som er usikker. Men nå er jeg enda mer usikker...

 

HI

Skrevet

P-piller hemmer eggløsning og follikkelmodning i eggstokkene.

 

Nei, du har ikke eggløsning, som sådan, mens du går på p-piller.

Skrevet

Hei! jeg har alltid hatt veldig vondt når jeg har hatt eggløsning, men da jeg gikk på p-pilla merka jeg ingenting til eggløsninga. så spør du meg, tror jeg ikke at man får eggløsning når man går på p-pille

Skrevet

Jeg er ikke hi, men ble litt nysgjerrig...

Hva skjer med eggene da? Vil de bare "henge" der på eggstokken uten å slippe?

Betyr det at man ikke kan få vanncyster på eggstokken om man går på p-piller? Var nemlig plaget med dette ifm. hormonspiral.

Hva med minipiller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...