Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Flau... Har man eggløsning hvis man går på p-pillen?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Ingen spørsmål er dumme, bare dumme svar. Man har jo ikke eggløsning i den forstand at det løsner et egg. Men man kan visst merke slim og sånt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Ja du har eggløsning når du går på pillen.
Klemzi Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Man har ikke eggløsning om man går på vanlige p-piller.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Godt å se at ikke bare er meg som er usikker. Men nå er jeg enda mer usikker... HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #6 Skrevet 7. august 2008 P-piller hemmer eggløsning og follikkelmodning i eggstokkene. Nei, du har ikke eggløsning, som sådan, mens du går på p-piller.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #7 Skrevet 7. august 2008 Hei! jeg har alltid hatt veldig vondt når jeg har hatt eggløsning, men da jeg gikk på p-pilla merka jeg ingenting til eggløsninga. så spør du meg, tror jeg ikke at man får eggløsning når man går på p-pille
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #8 Skrevet 7. august 2008 Jeg er ikke hi, men ble litt nysgjerrig... Hva skjer med eggene da? Vil de bare "henge" der på eggstokken uten å slippe? Betyr det at man ikke kan få vanncyster på eggstokken om man går på p-piller? Var nemlig plaget med dette ifm. hormonspiral. Hva med minipiller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå