Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg elsker de, de er helt suverene!! De har bare to barnebarn, altså mine to. De forguder ungene, avlaster oss, de er kloke, så fulle av varme, omsorg,kjærlighet og tålmodighet.. de er drømmebesteforelre, drømmesvigerforeldre og drømmeforelder!! Ikke rart mannen min er så fin som han er! De hjelper oss økonomisk og med barnepass og besøker oss akkurat passe og skjønner alle grenser helt av seg selv. De gir av hele sitt hjerte og jeg er så takknemlig at jeg ikke vet hva jeg kan gjøre for å gjengjelde alt... Kanskje lage flere barnebarn?? :-) jeg beundrer og ser opp til de begge to, jeg er verdens heldigste!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 29. august 2008 #2 Skrevet 29. august 2008 Så heldig dere er! Har også fantastiske svigerforeldre! De stiller opp når de kan, storkoser seg når vi er sammen og viser virkelig at de bryr seg om junior! Her om dagen var de barnevakt for oss her hjemme, dagen før vi skulle reise på bryllupsreise.. Vi hadde ikke rukket å rydde ut av oppvaskmaskinen før vi måtte dra, så vi satte asjettene etter middagen i oppvaskkummen.. Når vi kom hjem, så hadde svigermor vasket det opp!!!! Ho sa ho ikke visste hvor det skulle stå, så ho bare satte det på benken! Utrolig deilig å se at ho føler seg såpass hjemme her, så ho kan gjøre sånne ting! =) Er nok ikke alle som hadde syntes det var greit at svigermor gjorde noe sånt nei...
Lillebror og stoerebror Skrevet 6. september 2008 #3 Skrevet 6. september 2008 Jeg har en fantastisk svigermor (enke). Hun passer elstemann så ofte hun kan, kommer gjerne på besøk og spør om hun skal ta med seg gutten ut så jeg kan slappe av eller gjøre noe annet. Hvis hun er barnevakt her så kommer vi hjem til brettet tøy (allid masse rent etter klesvasken), tømt oppvaskmaskin, oppvasken er tatt osv. Er jo så herlig. Vi er som venninner og prater om alt og er sammen flere ganer i uka. Stortrives med henne. Godt å høre at flere er fornøyd med svigers:)
Gjest Skrevet 11. september 2008 #4 Skrevet 11. september 2008 Jeg har også en fantastisk svigerfar! Han lar oss bo hos seg til vi får bygd hus. Og han prater og styrer med veslejenta vår :-) Han tar seg mye av stesønnen min (han har begynt å prate som bestefaren hehe) Han er snill og grei og ikke minst tålmodig! :-) Dessverre så gikk min svigermor bort altfor-altfor tidlig :-(
bestemortil3 Skrevet 21. september 2008 #6 Skrevet 21. september 2008 Så heldig dere er. Håper du forteller dem det også. Barn trenger å være sammen med eldre generasjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå