Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Jeg har vært sammen med en gutt i 3 mnd. Føler ikke at det er riktig for meg. Jeg er veldig glad i han. Han er snill med lille og alt mulig, men jeg er ikke forelsket. Hvordan gjøre det på en snill måte?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Si det som er,...bedre nå enn senere..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 side det er såpass nytt bør dette gå fint, selv om det aldri er moro å såre noen bare å si at du ikke tror dette kommer til å fungere, graver han videre så si rett ut at du ikke helt har de store følelsene.best å være "nogenlunde" ærlig er min erfaring.. har akkurat gjort det slutt med kjæreste selv (ikke barnefar) og da sa jeg som sant er at jeg ikke trodde vi var rett for hverandre og at jeg ikke trodde han var klar for ansvaret i forbindelse med sønnen min. lykke til, ikke noe vits i å dra det ut hvis ikke du er forelsket!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå