Harald Ripultfør Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Hun datt ned fra sengen (dobbeltsenga, ikke sprinkelsenga) i natt, rett ned på flisgulvet. Dro på legevakta i dag tidlig å ble sendt på røntgen og der så de at hun hadde brukket kravebeinet. Stakars lille jenta mi, er så modig også, men samtidig har hun veldig vondt. Jeg har aldri hørt hun skrike så fælt.. Huuff.. Noen som har vært gjennom det samme? Hvor lenge tok det ca før det ble bra? Legen sa det ikke trengte å ta så lang tid, men hun måtte ikke falle igjen på den siden liksom på 4 uker.. Det er ikke så lett med den klumsete apekatten jeg har da :S Selv når vi var på venteverelse skulle hun klatre i vinduskarmene, og hoppe rundt på gulvet..
Cecelia & jentene Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 huffa...stakkars liten! Jenta mi har falt ut av sengen flere ganger...men aldri skadet seg sånn...sender en god bedring klem jeg
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Uff, stakkars liten.. Jeg har ikke noe erfaring med det men, vil tro at det trenger at armen er mye i ro?! Hvor gammel er hun?
Harald Ripultfør Skrevet 7. august 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2008 Ja, hun skulle helst ikke løfte den høyere opp enn skulderen. Og ikke bøye den bakover, men det er jo lett å si til hun Hun har jo vondt nå da, så hun lar armen være mest i ro heldigvis, men hun glemmer seg ibland. Hun fikk en sånn kryssbandasje som holder skuldrene litt bakover på en måte, også fikk jeg med et fatle men hvis hun ikke ville ha det på seg var det ikke så farlig sa de. Hun blir 2 i Oktober.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ja det er vel ikke så lett for en 2 åring og skjønne at hun ikke skal røre armen nei.. Stakkars liten.. Får håpe det gror fort uten at hun har altfor mye smerter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå