Fugl Phøniks Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 2 dager igjen til den STORE dagen... og jeg har fem ord på talen til min kommende mann - skrivesperre.. Vansligvis klarer jeg å skrive litt, men nå har jeg rett og slett for mye å tenke på. Klarer ikke samle tankene.. Har litt lyst til å droppe det, men er redd jeg angrer på det også. VET han ville satt pris på det for han har sagt det.. Råd tas imot med takk!! :-))
Anonym bruker Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Glem å skrive litt, og bare sett deg ned og tenk på hva han betyr for deg..! Hvorfor du vil bli akkurat hans kone, hva falt du for, ved han? Sååå kan du skrive, da kommer mer frem for deg etter hvert:-) Det viktigste er å få tankene over på HAN:-) Snakk med forloveren din om han, kanskje hun har noen ting som du har glemt i hverdagens mas og kjas, som hadde vært morsomt å få med i talen? Masse lykke til! Dårlig råd kanskje, men men...
miss blithe Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg har tenkt å holde tale for min tilkomne mann:) Har ikke kommet så langt i prosesse, men jeg vet at jeg hvertfall vil få frem hva som gjorde at jeg falt for ham. Grunner til at jeg elsker ham, alt fra måten at han er så utrolig flink med sønnen vår til hverdagslige ting som at han har vasket huset mens jeg var på butikken. Vil ikke gjøre talen for morsom for det regner jeg med forloverene og familien gjerne sørger for:)
lutefisk Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Skriv ned alle tankene dine, strukturer dem, velg vekk noen, sett dem opp som punkter og flett det sammen. Det er lurt å gå over talen neste dag, for det er ofte mye som kan lukes vekk, eller skrives om. I talen min fokuserer jeg på alt det fine kjæresten min gjør for meg, og hvor håpløst utstrukturert jeg kan være. Har selvfølgelig skrevet det humoristisk. Avslutter med et dikt som understreker poenget i talen. Lykke til! Det ordner seg :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå