Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 hvordan var uka deres etter EL/like før dere fikk positiv test? symptomer osv.. hadde EL forrige torsdag og har en del svaaake mensmurringer og murring i ene sida...
Silje og Vaniljebollene Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Jeg merket ingenting, annet enn at mensen uteble...
Prinsessemor Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg hadde ingen spesielle symptomer, mulig bittelii murring hvis jeg kjente etter, men det har jeg jo når jeg skal ha mensen også! Prøv å ta en eggl. test igjenog se om den slår ut, den gjorde det på meg og flere andre her :-) Krysser fingrene for deg :-)
Underveis --> Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Murringer, murringer og murringer ;-) Pleier ikke å ha det så lenge før mens. Pleier som regel å få masse luft i magen noen dager før menstruasjon (utrolig snodig egentlig), og så menssmerter første dagen, og så ikke noe. Uken etter befruktning begynte mensmurringene og de har vart helt til nå (uke 8).
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Eg hadde noen mensenlignende smerter, mn ikke vonne, mn litt ubehagelige. Hadde detter fra ca 1 uker etter egge ble befruktet
Gjest ønskebrønnen Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 jeg hadde også svake murringer..bruker å få det ca en dag eller to før mensen, som den er ganske presis. nå kjente jeg svake murringer flere dager i forveien,ogjeg ble litt sjokkert og tenkte at "jøss, kommer mensen så tidlig nå" men murringene bare fortsatte, og da jeg forventet å få mensen så blødde jeg bittelitt, noe jeg gjerne gjør den første dagen. og da tenkte jeg ihvertfall at jeg hadde fått mensen, men da det ikke kom noe mer blod dagen etter, og heller ikke neste dagene begynte det å ringe noen bjeller;) lykke til:) men, må si jeg er overasket over at noe så stort kanskje, og av man merker så lite til det.
Ire86 m/tvillinger <3 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #8 Skrevet 8. august 2008 tok en test igår ettermiddag, den var negativ, men d er for tidlig å teste sikkert...8 DPO idag..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå