gravid igjen :) Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 vurderer tur der og håper på og høre fra noen som har vert der. pos og neg erfaringer motas med takk
Gjest Skrevet 8. august 2008 #3 Skrevet 8. august 2008 Vi var der i fjor. Det er finere enn det ser ut som i katalogen/på nettet. En kjempefin plass, mye god mat og hyggelige, behjelpsomme folk som jobber der. Eneste negative jeg kan komme på er at servitørene i restauranten/buffeen var litt vel innpåslitne angående ungene. De skulle tulle og leke med dem hele tiden og jeg visste ikke helt hvordan jeg skulle avvise det høflig så de holdt på slik hele uken vi var der.
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Nei jeg selv har ikke vært der, men har noen venner som har vært der. Dem skal tilbake dit i september. ( tror det er 3 året på rad) Å di snakket om hvor mye oppmerksomhet ungene hadde fått av di som jobbet der. Ungene syns det var kjempe stas å det syns foreldrene å. Ser hun over her ikke likte det så godt. Tyrkerne elsker unger å dem mener ikke å være innpåslitene eller noe sånn. Datteren min fikk også alltid masse oppmerksomhet da hun var barn også. Hun elsket å tulle med dem, å dem elsket å tulle med henne :-)
Gjest Skrevet 8. august 2008 #5 Skrevet 8. august 2008 Jenta mi er veldig sjenert så hun begynte å gråte en gang og var på kanten til å gråte flere ganger fordi de ikke ga seg før hun enten gråt eller lo. Det synes jeg ikke var noe kjekt.
TA 1980 Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Jeg var på Pegasos Resort( Hotellet ved siden av) et var kjempe flott. Skal reise dit neste år også. Var inne å bowla osv på Royal. Det såg utrolig fint ut der.
Gjest Skrevet 8. august 2008 #7 Skrevet 8. august 2008 Ja, er det fineste hotellet vi har vært på. Som oftes er hotellet styggere enn på bildene, men her var det motsatt. Alt skinte og var rent og pent, kjempeservice. De var flinke å variere i maten på buffeen også.
Lillesnuppis Skrevet 8. august 2008 #8 Skrevet 8. august 2008 Nei da er det ikke noe moro visst hun er kjenert og begynnte å gråte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå