Cecelia & jentene Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 jeg trenger gode råd til smokkeslutt NÅ!!! det går dårligere enn jeg trodde:( hun har egentlig ikke vært kjempe avhengig...men nå er det krise!
Zitro Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Hvor gammel er hun da?? Min er 3 straks og bruker den fortsatt i senga og bilen. Tenkte han kunne få ha den frem til jul og da er det slutt.
2barns mor Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Tuppa vår var ekstremt avhengig av smokken. Begynte "avvenningen" med at hun kun fikk den når hun skulle sove. Senere tok jeg bort smokken ved duppen og til slutt på natta. Var litt rasing de 2-3 første nettene, men så var det bom stilt!
vi har verdens fineste gull Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Jenta vår er snart 3:) Vi skal gi smokken til nissen på julaften, og da skal han gi den til en bitte liten baby en annen plass i verden som trenger den mer en gullet vårt. Hun snakker mye om det selv, og er per dags dato, hehe, veldig innforstått med hva som skal skje når nissen kommer:) (spørst om det blir så enkelt når nissen først kommer da, hehe)
Cecelia & jentene Skrevet 7. august 2008 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2008 hun har alltid kun brukt den når hun skal sove...og i barnehagen sover hun noen ganger uten. Hun har gitt den til Langemann...noe hun gledet seg veldig til! Men nå angrer hun...hehe! Nå ligger hun bare i sengen og roper på den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå