WickedBaby Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Denne ungen tror jeg skal komme ut mellom puppene mine. Kjennes i alle fall sånn ut. Jeg kan jo svarten ikke bøye meg fremmover lengre, for da kommer vell ungen krypende ut mellom puppa. Det er bare 3uker til termin da, så det er heldig vis ikke lenge igjen til den skal ut. (For håpentlig vis nedover og ikke oppover )
konemor med gutt+spire:) Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 hehe sjønner hva du mener har fire uker til termin og har det på samme måte. ligger jeg på ryggen å slapper av kommer han med bena sine og skal kose med ribbe beina mine hehe
WickedBaby Skrevet 7. august 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg trenger ikke leggemeg for å få ribbeinskos... Er stort sett sånn så lenge jeg ikke står . Og det er grusomt tungt.
konemor med gutt+spire:) Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 det sjønner jeg. rart vi blir så store uten å sprekke. samtidig er det rart at de får plass også inni der synst jeg
WickedBaby Skrevet 7. august 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2008 Kjennes ut som om at denna ungen er på tur ut mellom puppene Jeg har bare blitt halvparten så stor denne gangen som sist. Men allika vell så kjennes det ut som jeg skal sprenges hvert øyeblikk. Jaja, ikke lenge igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå