Tweak Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Gikk til legen, fordi jeg har testet positivt og vet ikke hvor langt jeg er på vei. Trodde at legen kunne hjelpe meg med å finne ut litt mer, kanskje sjekke hcg-nivå. Men den timen kunne jeg fint ha spart meg... Det var hei, så du er gravid? Du vet ikke hvor langt du er på vei? Fram til gynekologtimen jeg uansett hadde i slutten av måneden vat det lite jeg behøvde å gjøre. Skulle bare be om at de sjekket embryoets alder med ul. Vel, jeg hadde ikke trengt en legetime for å vite at jeg kom til å be om det! Men men... Fikk med noen brosjyrer hjem, tok blodprøvene som skal tas (sa at jeg har katt og er bekymret for toxoplasmose, så da fikk jeg tatt prøvene). Vet jo at det ikke var mye å gjøre, men er litt skuffet likevel. Vurderer å kun gå til jordmor egentlig! Er ikke store saken, men kanskje noen hormoner gjør at jeg reagerer lettere enn før... Det positive er i allefall at jeg kommer på tidlig ul, he he. :-) Må vente i tre uker til da, det er det kjedelige... Heldigvis skal samboeren min prøve å få vært med til ultralyden, tror det blir spesielt for oss begge!
2009bebis<3 april gull Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 hei hei.. hadde vel så og si samme turen til legen, hu gjorde INGEN undersøkelser på meg da, "gadd" ikke ta en graviditetstest en gang selv om jeg sa at jeg ville det.. legen min er mongo, blir skikkelig irritert på hu! jeg ringte jordmor jeg og fikk time 19 august:) nå er jeg bare 5+4 så da er jeg i uke 8 når jeg skal dit, eller 7+2.. virka som de ble glad for å få meg inn tidlig, de vil gjerne ha deg inn tidligst som mulig, iallefall der jeg skal gå så ring jordmor du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå