Gå til innhold

Endelig !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig fått mensen igjen etter Spontan abort for snart 5 uker siden. Nå gleder jeg meg til å prøve på nytt igjen =) Håper at det ikke blir så alt for lang ventetid før det blir positiv test denne gangen =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Tjorven-nr.3

Ja, da er det jo igang igjen med prøvingen vel? Skjønner godt at du er fornøyd med å komme så lang iallefall! Jeg fikk igjen min mens også etter 5 uker og nå er det 5 uker siden....får ikke positive tester og begynner å tro at syklusen ikke er helt i vater etter min MA. Ikke for å ta motet fra deg, men du kan jo være klar over at det er helt normalt at det tar en stund før EL er på plass hos noen, mens andre blir gravide igjen bare de tenkter på det....(livet er urettferdig)

Lykke til iallefall!

Skrevet

Ja da kan prøvingen starte for fullt igjen =) Blir fint !! Har aldri kjent eggløsning, så regner ikke med å finne ut av det denne gangen heller...får bare holde på som vanlig så får vi se hvordan det går. Orker ikke bynne stresse med de eggløsnings testene mange skriver så mye om. Blir vel bare stressa av det kjenner jeg meg selv rett : ) Har heller aldri hadd helt stabil syklus, så vanskelig å regne ut. Var ganske stabil før SA og den graviditeten, så hadde jo vært fint om et fortsatte slik. Kan godt gå 5-6 uker mellom mine menstrasjoner også. Ikke så høvelig, men heller ikke så mye å gjøre med det da. Men har jo klart å bli gravid 3 ganger da, og sist på ! forsøk til og med...så håper at det er en sjanse for at ting går fort denne gangen og. Så du skjønner, du tar ikke motet fra meg ...Ting tar tid ja. Men håpe kan vi jo ; )

Har hørt om 2 som ble gravid siste dag i mensen...da har man vel ikke som regel eggløsning? Men alt er mulig =)

Lykke til med deg og ...kanskje du må drøye en uke å så ta en til test?? Spennende er det iallefall =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...