Tomaten Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Blir helt stressa av dette jeg.... Mistet i MA i januar, og er så sinnsykt redd for å miste igjen.... går å kjenner etter symptomer hele tiden... men ofte kjenner jeg ingen ting, "glemmer" nesten at jeg er gravid innimellom.... Eneste jeg kan kjenne litt, er at brystvortene er litt ømme, og at jeg har en del mens murringer.... har vært veldig trøtt, men er ikke så veldig trøtt nå lenger, bare litt innimellom.... Flere som har det sånn ??? Er forresten 8+0 idag....
2009bebis<3 april gull Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 hei hei:) ikke noe særlig symtomer her heller:) bare masse murring, og luft i magen + litt ømme brystvorter.. og sliten, men det er jeg ALLTID:p kanskje det var noen syptomer alikevel? hehe.. jeg er 5+4 bare da
Prinsessemor Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 jeg har heller nesten ingen symptomer, litt trøttere, og blir litt småkvalm hvis jeg ikke spiser og litt murringer, men glemmer også innimellom at jeg er gravid, er 5+1! Tror vi er veldig gode til å engste oss, men sånn er vi jo ;-)
Helen1 Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Heisann, ingen symtomer her eller, bare litt trøtt, ingen kvalme heldigvis :-))))) 6/7 eller 10?? Vet ikke sikkert enda. Lykke til :-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå