lena26 Skrevet 7. august 2008 #1 Skrevet 7. august 2008 Kan noen tipse meg om modningsakupunktur i Oslo. Og hva er prisene?
lena26 Skrevet 7. august 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. august 2008 Et spørsmål til: er det for seint å begynne med det nå, har termin 23 august?
Løvemor77 Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Jeg vil anbefale Astrid på Klinikk 10A på Majorstuen. Hun er super!! Spør meg alltid hvordan jeg har det når jeg kommer, og hvis jeg svarer at jeg har litt vondt her eller der, så foreslår hun straks å hjelpe meg med det også med nåler, kopping eller lett massasje uten å ta ekstra betalt. Betaler 350 kroner pr. gang - det er det absolutt verdt! Du rekker vel et par ganger før termin i alle fall og det gjør uansett ikke noen skade om du begynner sent.
Saltlakris Skrevet 8. august 2008 #4 Skrevet 8. august 2008 Jeg kan anbefale Vibeke hos Klinikk Fjeld på Majorstua. www.klinikkfjeld.no Kjempe dyktig akupunktør, og jeg var moden godt før termin etter å ha gått der.. Nå venter jeg bare på fødsel.. Lykke til!
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 8. august 2008 #6 Skrevet 8. august 2008 Mille på Familieklinikken, Majorstua. Jeg gikk dit sist og fikk rier samme dag som jeg hadde hatt en behandling. Grei og rask fødsel! Hun er både jordmor og akupunktør. Anbefaler at man begynner i uke 35, men du slipper nok til for det!
lena26 Skrevet 8. august 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. august 2008 Tusen takk for alle svar, nå er timen bestilt hos Fjeld klinikken, håper det setter ting i gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå