Mille** Skrevet 7. august 2008 #2 Skrevet 7. august 2008 Titter innom en liten stund, har akkurat kommet hjem fra kaffebesøk og skal snart ut for å trimme vekk ferieflesket. Syns det er litt for lite liv her inne jeg også, håper det tar seg opp. )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #3 Skrevet 7. august 2008 Kommer også til å være her litt utover kvelden nå framover.. Skal legge sammen ett tonn med klær, men er heldigvis dame så klarer å gjøre to ting på en gang..
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 7. august 2008 #4 Skrevet 7. august 2008 Synes det går sånn opp og ned med hvor mye liv det er her inne, i går var det nesten så jeg ikke klarte å følge med, mens i dag var det veldig lite liv.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 7. august 2008 #5 Skrevet 7. august 2008 Ja helt enig.. Har vært veldig aktivt noen dager, og det har vært veldig kjekt:) Litt kjedelig når det er litt lite aktivitet her inne, men koser meg så likevel.. Er så hyggelig stemning her inne, at en kan ikke annet enn å kose seg:)
Gjest trønder25århar1avhver06og08:) Skrevet 10. august 2008 #6 Skrevet 10. august 2008 Jeg er tilbake for fullt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå